|
Sida 3 av 12
|
|
|---|---|
|
Kul, jag tråkade ur pga av vädret. Men jag ser fram mot en solig träff framöver. /Otto |
|
|
Hej! Har varit på bilsemester så jag har missat denna träff. Hoppas vi kan träffas snart. |
|
|
Då det var LITE tråkigt väder sist och jag inte kunde komma, är det inte dags för en ny träff? jag menar, det är ju tyvärr också dags att ställa av pärlan snart. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Jag är på. Är det hyfsat väder till helgen så tycker jag att vi träffas :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Jag dyker oxå upp. Hörde att det ska bli bra väder till helgen, så det vore kul.:-) | |
|
Jag kommer gärna om jag har tid. // Samuel |
|
|
Lördag eftermiddag? tabergstoppen igen? Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Jag har lättare att kunna en vardagkväll. Nästa onsdag den 13/9 så är sista motorträffen på Tabergs Topp. Jag föreslår att vi träffas där då. Brukar vara dåligt med BMW där, det kan vi ändra på. // Samuel |
|
|
kentsamuels idé om onsdag låter finfin, så att det är lite bilar där uppe :) Förslagsvis samlas vi i Jönköping en stund före för gemensam färd till toppen. |
|
| Tycker oxå att det är en kanonidé.:) | |
| Låter som en bra ide, skall ju bli riktigt bra väder också. | |
|
Pratade med kentsamuel om träffen på onsdag, kan tyvärr inte komma då pga sonen spelar innebandy match.... Ibland får man offra sig. |
|
|
Imorrn blir det då. Verkar ju bli riktigt bra väder! Får försöka få dit lite fler BMWs. // Samuel |
|
| Förslag på tid och plats för samling imorgon? | |
|
Jag åker direkt upp till berget. Jobbar i närheten ändå. Kommer dit till strax innan 18. // Samuel |
|
|
Åker till toppen jag med, slutar jobbet kl 17. Måste ju hem och hämta pärlan också. Petrob ------ M3 Cab |
|
| Då syns vi alla på toppen 1800 ikväll :) | |
|
Det var trevligt att träffa gamla och nya BMW vänner igen. Det var fint väder och allt var toppen uppe på toppen.:) Bmw folket hade som vanligt fin puts på sina bilar, Viktors 750, petrobs M3 cab, Samuels fina M3, och Johannas 323 .. kul att se er alla! |
|
|
Det var synd att jag missade detta. Kom hem sent på onsdagen efter en vecka i italien. F1 på Monza med en BMW på pallen (dock Ferrari högs upp, whohoo!) och en tripp till Maranello. Kan det bli bättre? |
|
|
Grrr... Onsdag passar mig inte alls. Är lördagen nedlaggt helt nu? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.