|
Sida 2 av 12
|
|
|---|---|
|
Fredag kvällar eller lördag efter middag är det lämpligaste för dom flesta tror jag... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Låter som en kanonidé, räkna med mig. /Otto |
|
| Datum och Tid?? | |
|
Jag åker snart ner till sommarstället i Spanien. Hade varit trevligt med fika, och prata BMW innan jag åker .. När ska vi ta fikaträffen? Mvh Maria |
|
|
Vad sägs om lördag 12/8 kl 18:00 på Tabergs topp? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Det blir ju bra. /Otto |
|
| Jag kan nog komma.. men vart ligger tabergs topp? | |
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Är det bokat då? 1800 på Tabergstoppen :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Bara vädret inte är totalkass så dyker jag upp /Otto |
|
|
Är lite sen in i denna diskussion men detta verkar ju trevligt. Är ingen Jönköpingsbo men Mullsjö är ju praktiskt taget en förort, eller? Så vida vädret är OK och jag ej hittat nått annat att göra så kanske jag kommer jag med. /Ola |
|
|
Om det inte är dåligt väder kommer jag oxå. Förslag: Vad sägs om en liten karavanrunda en stund innan träffen? |
|
|
Det vore roligt med en runda innan eller efter! 18:00 på Eurostop o sen hela gänget till Taberg???? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Låter trevligt med en liten sväng. Jag kommer nog oavsett väder. |
|
|
Det låter utmärkt /Otto |
|
|
Var ligger Eurostop? MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Den ligger utmed E4 mittemot Solåscenter. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Maria, Tifosi och undertecknad hade en trevlig om än regnig fika på Tabergstoppen efter att ha kört från Eurostop. Vi kom fram till att en träff till är inplanerad någon dag när solen krypit fram igen :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Kul för er! Gick en sväng i skogen kolla efter svanp o sen har himlen öppnat sig, behöver inte berätta hur jag mår nu va? :( BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Vi får verkligen hoppas på lite torrare väder nästa gångn. Jaja, kul ändå.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.