|
Sida 11 av 12
|
|
|---|---|
|
Elmia står framför oss och det känns som om vi skulle börja året med den istället, blir ju träff och karavan till jkpg för oss som inte bor där... Och en liten träff innan som förra året... Så jag hoppas vi ses där :) //Johanna |
|
|
Tyvärr så kan jag inte komma, pga innebandycup i Göteborg. |
|
|
Är det inte dags snart??? Vädret är ju kanon! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jo de blir väl Påskhelgen,, ä ju inte lång tid kvar nu .. HEHE Hoppas ja kan komma, de ä ju stor BMW träff på gång.. |
|
|
Tja, är det inte bättre att ses efter elmia? så kan man ju åka och äta någonstans tex. (det en utesluter ju inte det andra iofs). känns som det blir lite stressigt att ses innan om man ska hinna snacka lite och kika på lite bilar... /Otto |
|
| mm du har ganska rätt,, de blir en körig helg. Men ska alla gå på mässan på lördan?? | |
|
Jag tror dock att tex e36 o e46 klubben skulle vara där på morronen, kan ju vara lite gött osså. O==00==O //Filip |
|
|
precis, men man kan ju ses efter elmia också. i kan ju kanske bestämma något då, /Otto |
|
| Det kommer vara mkt bilar på A6 hela kvällen, samling kl 2000. Är iofs alla möjliga bilar men de kommer bli kul. Kan ju ses där isf... Hade //Filip | |
| Några nya träffar planerade?? | |
|
Tycker vi borde träffas nån gång snart. Är ju alltid roligt.. Jag har redan planerat rutten... O==00==O //Filip |
|
| ja vädret är ju kanon nu :) | |
|
mm vi kan väl träffas någon dag då många är lediga, åka en sväng o ta en fika eller något.. Är ju kristi himmerlfäd om nån helg.. O==00==O //Filip |
|
|
Tycker oxå att vi snart måste träffas igen.:-) Ska vi ta det till helgen, eller den 17 maj, dagen Filip föreslog ? Vad tycker ni? /Maria |
|
|
Mig kvittar de,, kan ta lite tid till de när de passar er andra.. Men ska vi säga den 17/5 prelemenärt så får vi se vilka som kan? O==00==O //Filip |
|
|
dax att byta bil? Länk O==00==O //Filip |
|
|
Hur länge har du haft den johanna?? O==00==O //Filip |
|
| >>02turbo.. är sugen på nåt vassare :P | |
|
17/5 vore inte dumt, kommer gärna. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
Ska vi lägga upp en ny tråd om de här? Tror de skulle locka lite mer folk, någon som känner sig villig annars kan ja göra de. Om ni nu tycker de?! Men vi säger väl den 17/5, träffplats? Utanför Jacobssons? O==00==O //Filip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.