|
Sida 1 av 12
|
|
|---|---|
|
Finns det nån intresse för Bmw frälsta fanatiker en liten fikaträff i Jönköping? Hade varit kul, vet att detta har man diskuterat om innan så jag frågar er nu! MvH Bmw 4-ever | |
|
Har lika lång till Gbg som till Jkpg så jag skulle dyka upp! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Tycker jag vi borde försöka slänga ihop. | |
| det hade varit skoj :) | |
| vore trevligt , jag kommer, | |
| Det låter trevligt, jag kommer. | |
|
Skulle tid och datum funka så kommer jag oxå. Har varit i Jönköping förrut. :-D ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Då hoppas vi att tid och datum passar, vore jättekul om du kunde komma.:-) |
|
|
tycker med det låter trevligt:-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Det är alltid kul med att träffas och ha kul när man har samma intresse,..ja jag menar just "BMW". Tänkte mig inget speciellt men som träffas tex i stan och ta en runda till stadsparken ta en fika där eller stanna där och bara "snacka lite" och sedan fortsätta till tabergstopp som var mitt egentliga huvudsyfte. Ta en god räkmacka och njuta över utsikten och inte glömma utsikten av Bimmer bilarna som står där. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Taberg skulle vara fint men turister? Brukar inte vara mängder med såna där??? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
tror inte det är någon fara! Varje onsdag samlas där bilentusiaster i mängder. Eller är du rädd för att intte få plats och äta? Bilarna kan man få ställa på gräsplatsen ju! Bra för fotografering om man vill ju det. MvH Bmw 4-ever |
|
|
inga fler som är intresserade? Tänkte att man skulle ta någon datum i augusti då folk säkert kommit hem från semestrn. eller vad säger ni? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag är med om jag är ledig då. Kolla gärna med arrangörerna av tabergsträffen om vi inte kan få ha BMW-tema på toppen en kväll. Med större delen av gräsplanen reserverade bara för BMW. // Samuel |
|
| Visst kan man åka på en träff i Jönköping. | |
| Bor i vetlanda, så jag kommer........ | |
|
Låter skoj! Passar tid o datum så kommer gärna jag också. |
|
|
låter kanon |
|
| he he, börjar bli lite folk nu, skulle va kul o se lite ansikten..... | |
| menar förstås lite bilar :) | |
|
nu är det några intresserade va kul! Är det några som har förslag på datum? MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.