|
|
|
|---|---|
Jani at KM |
När kommer den berömda e36 eller var det e36 m3 träffen? Jag hörde redan om denna träff förra året.. och att det aldrig blev av...? Jätte sugen e`man ju! M3VLIG |
|
Mors! Prel datum är den 27:e april. Alla sorters M bilar och Alpinor är välkomna... Maila mig så lägger jag dig på listan! /mosse |
|
e-b |
Det finns jur redan en BMW träff den 28 april på Knutstorp. Vore det inte bättre att besöka den? Om jag inte missminner mig så såg jag Mosse´s bil på BMWSCs medlemsgalleri...skall du starta konkurerande träffar emot din egen klubb? Varför inte avnjuta det utbud som redan finns? |
|
Vänta nu lite.... Vadå konkurrerande?? Bara för att några i Stockholm vill ses och snacka M bilar och ta en fika? Du kan väl maila mig om det stör dig så mycket... /Klas |
|
| Var? | |
| Undrar om jag åxå får komma Jani.... | |
Jani at KM |
Jag tycker att Robban ska med på denna träff!!! För att han har en BMW 2.5T KM special CAB!!! Och alla BMW-tokiga personer vill se denna bil. Så skriv upp Robban för denna träff! T står för turbo, oops! sorry Robban! nu vet alla. M3VLIG |
|
ja nu vet alla vad ej helt orginal står för ...hehe, vad Jani gjort med sin bil lär ni nog märka i sommar... det kan jag garantera... /Robban |
|
| Keep me posted :-) | |
| Fan alldrig får man va´me´på ngt kul! | |
|
"Mosse" Tänkte försöka komma på den här M3-träffen om jag hinner få klart min 99:ans coupe´( E36 ). Det kommer nämligen att sitta 20 tummare på bilen i kombination med riktigt rejäl sänkning, kan garantera att det blir riktigt äckligt. Synd bara att fälgfixarna i HBG förstörde 2 st fälgar för mig, annars hade bilen rullat idag. Mvh Kimpa i Köping. |
|
| Fan där skulle jag varit men sålde m3an igår.. :( | |
gabbe |
Skulle ni kunna förklara vart den här träffen sker nånstans? än så länge har jag inte fattat ett skit.Funderar starkt på att åka dit me min M3:a.Det skulle va isåfall min första bilträff.Skulle va trevligt o se andra M3or o Alpinor. |
| gabbe: Skicka mail till mosse (kolla i hans profil vilken adress) han har all info. Det är inte helt spikat vart det skall vara men jag såg senast att det var 30+ M/Alpinor som visat sig intresserade. Någonstans på Djurgårn i Stockholm blir det iallafall. 27 april gäller fortfarande. | |
|
Kommer också gärna, trodde att jag låg kvar på listan sedan förra året. Ser fram emot att se Janis bil rulla, har sett den stå still i ett år nu ;) |
|
Jani at KM |
Till Estorilmongo: Vad är det för 20" du ska ha på bilen ? Hoppas inte samma som den där killen med svarta Z3:an i Stockholm. Dom e så jävla fula! Bättre med snygga 18"-19" än fula 20". M3VLIG |
|
"Jani at KM" Nej du, det är inte nå "DTM"-kopior. Detta är ett par riktigt FETA hjul som är modifierade för min M3:a. Kommer ifrån en av Tysklands största BMW-tuners...... Kommer bilder så fort jag fått klart med allt!!! |
|
| Blir de nått den 27:e tror att Jani kanske kommer förbi i en lånad "rätt" ball bil om han inte får klart sin egen itid.... | |
|
Jepp..27 april...Blockhusudden längst ut på Djurgården. Var där tidigt! runt 10 tiden, så slipper vi alla Svenssons som ska parkera... /m |
|
Jani at KM |
Sorry Robban! Kan inte den 27:de.. Måste åka hem till Finland just den helgen. Men d` finns väl nån som kommer att ta bilder o` lägga ut dom här? M3VLIG |
BIMMER |
vilka härifrån ska dit , skulle vara kul om vi fick se lite balla specialbyggen , turbo , kompressor etc... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.