|
|
|
|---|---|
|
Har nån något bra tips på färg som jag ska lacka om bilen i? Kommer ta med fälgar och allt. Orginal m-paket och 17'' tsw hockenheim, mörka lyktor osv. Funderade ett tag på mörkgrönmet. med antracit SS ränder. Vad tror ni? Tacksam för alla svar | |
| Mörkt grå metallic, med breda viper stripes i Diamantschwarz. Så diskret att ränderna bara syns i gott ljus. Det är coolt! | |
|
Turkose med rosa elefanter på, klart orginellt och garanterat ingen som har en lika dan. Nä men det gröna alternativet låter snyggt. /Z3MPOWER |
|
| diamantschwarz är ju aldrig fel! absolut min favorit! | |
|
Jag har achatgrönmetallic på min 323. Den är MÖRK grön, min sambo trodde den var svart i ca 1/2 år innan hon märkte det gröna i den... Det finns en M535i i galleriet med den färgen, länk här: Länk |
|
|
Snygg grön färg faktiskt. Passade ruskigt bra på 535:an.. Min bil: Länk |
|
| Riktigt fin grön... vilken färg på fälgarna? Nu är dom svarta. | |
|
Estorilc Blå? (Vet inte riktigt hur det stavas) Sjukt fräsch färg... Passar både till mörka och ljusa fälgar // Fredro |
|
|
335 Estorilblau Estorilblå Metallic 51 91 1 052 402 // Fredro |
|
|
Satsa på en mörk kulör som diamantsvart eller den gröna på bilen ovan. E30 gör sig bra i mörka kulörer. Här har du lite tips: Länk klicka på årtalen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
zinnoberrot? som min e30 325 är? riktigt snygg färg enligt mig... |
|
|
Vad sägs om Bostongrön metalkic MvH Bmw 4-ever |
|
|
achatgrün är e riktig höjdarfärg. en annan som är snygg är royalblau metallic / Erik |
|
| Kanske Malachitgrün Metallic? | |
|
Tack för visat intresse! Var nere och lånade en färgkarta häromdagen på enbart mörkgröna-effekter. Hittade tyvärr ingen som var perfekt. Kanske avus-blå, nån som har bilder på en e-30 i den färgen? |
|
|
Brilliant Rot tycker jag är väldigt snygg. Länk |
|
|
lite OT, avus-blau, är inte det den som sitter på en massa m5e34? |
|
|
Den här har blivit lite av en favorit på sistone. Länk |
|
|
unka: Finns det en massa blå E34 M5:or? Kan bara komma ihåg två. E39 däremot.. Avusblå är den blå som fanns till E36 M3:or 93-95, bytter mot estoril 96. Avusblå är en mörk blå, mycket fin. (har inte blå själv) |
|
| Så! nu är bilen målad, brittish racing green pearl med ss ränder i stålgrått :) riktigt snyggt blev det bilder kommer snart | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.