|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar om någon vet vad det kan vara för fel på mina elhissar på min bil..ruterna går att hissa ner utan problem men när man ska hissa upp dom så går det knappt..dom stannar i olika lägen och åker ner igen..dom går att stänga om man trycker på upp knappen hela tiden tack på förhand! BMW-När du älskar att köra | |
|
har samma på min :-( blev efter toning utav framrutorna, tagit bort filmen men felet kvarstår... så någon? pärlan Länk |
|
|
har ingen aning om vad det kan vara..funderar på om det är något glapp eller om det är något som ligger i vägen och hindrar rutan att gå hela vägen upp med engång...får helt enkelt plocka ner dörrarna och titta efter...kan det vara något elfel tro?? BMW-När du älskar att köra |
|
|
Det låter som det kan vara fel på lägesgivaren. Innanför dörrsidan sitter en styrbox, skruva av locket och kontrollera magneten som ska sitta på en axel. Den kan glida ur läge och på så vis ge styrboxen felaktiga alternativt inga värden alls = nödläge, 3 cm i taget. Länk |
|
|
tack för hjälpen det lät rimligt, ska ut med en gång och kika på det. återkommer efteråt! BMW-När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.