|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har ett problem Nivåregleringen på min bil fungerar inte Kontaktstycket som sitter på givaren höger bak är oxiderat Det går inte och se i vilken ordning kablarna har suttit Jag skulle behöva ett kopplingsschema alternativt få veta var kablarna ska sitta i kontacktstycket Kablarna jag har är Svart Brun Grön med en tunn blå rand på Vore även tacksam om någon kunde berätta vilken som är Plus minus samt signal? Tack på förhand Kim Thuresson | |
|
Samma givare sitter på E32, kolla här: Länk Men givaren ger bara en varning i checkkontrollen, system skall fungera utan den. Givaren som styr höjden är mekanisk/hydraulisk och sitter intill slutväxeln på vänster sida, Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej Erik Tackar för informationen tyvär så lyckas jag inte hitta det jag söker Tror du att du skulle kunna hjälpa mig och ta fram vilket schema det är? Har letat men hittar det inte..... Tack på förhand Kim |
|
|
Jag hittade inte heller... Men brun är alltid jord, sedan skulle jag tippa på svart som plus (men det kan du ju mäta upp). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Får la ut en sväng och mäta till det lite... Ha de Kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.