|
|
|
|---|---|
|
Detta är något som jag aldrig har prövat, men känner att jag vill kunna. Det finns en hel del på forum om kodlistor, mjukvara, sladdar och stift i allsköns färger. Men , eftersom jag är helt grön på felkodsavläsning... snälla... Kan ingen ge en mer komplett och sammanfattande beskrivning? Vilken mjukvara? Kan jag köra på vilken bärbar som helst (krav mjuk/hårdvara) Vad för kabel (köpa, göra själv) och vart kopplas den (dator + bil) Tändning på/av etc.... Mao - hur gör man??? Det är aldrig för sent att ge upp! | |
|
Det mesta står i denna tråden Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ska väl tillägga att jag vet om att det finns en tråd om detta med över 600 svar Länk kändes bara så tröstlöst att planlöst vandra runt i alla dessa svar. Borde finnas en sammanställning - någon som har en? /Fredrik Det är aldrig för sent att ge upp! |
|
|
Ok, vi stänger denna tråd. Jag flyttar över mina frågor till den plats de hör hemma (länken ovan) /Fredrik Det är aldrig för sent att ge upp! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.