|
|
|
|---|---|
|
Hade begärt 19.000:- men släppte den för 11000:-. Bilen var en 730ia-90, 31000mil, privatimport från Frankrike 98, skinn i mycket bra skick, taklucka, ny kamaxel efter 26000mil , ny vattenpump, ny fläkt...! Obesiktigad och oskattat. Var det billigt elelr var det rätt pris? Länk Länk ------ Länk | |
|
Dyrt, jag sålde en skattad/bes 735i 5vxl-87 med samma mil för 12500kr för exakt 4år sedan, med den jämförelsen får du vara nöjd med 11tkr tycker jag. Mvh Stephan |
|
| Hahaha.... Man får inte mycket för dessa bilar längre..!! | |
|
Du får vara mycket nöjd :-) 730iA M30 är den helt klart minst attraktiva E32:an, och kanske den allra minst attraktiva BMW-modellen, tillsammans med 520iA M20 E34. Långmilare och dessutom obes/oskattad gör inte saken bättre. Nej - 11 000:- är helt OK, och du kan belåtet öppna tisdagspilsnern :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ok tackar. Nu kändes det mycket bättre. Men precis efter att bilen belv såld ringde en kille som hade ringt tidigare och sa att han skulle ta den för 15000:-. :( Stephan735i// Din var väl ändå en 87'a. ;) ------ Länk |
|
|
Ja, det är tragiskt den dagen man skall sälja E32:an... Jag tycker personligen de är värda mycket mer! Fast man inser ju att de inte är speciellt attraktiva på marknaden iom med bensinpriset. Jag har snitt 1,31l/mil nu efter 50 mil blandad körning. Multiplicera 1,31 l/mil med riktpriset 12,74 kr/l bensin. Å du får en milkostnad på 16,7 kr/mil på bara bensinen! Men det är det värt! :) Köpte min för 16000kr med nya 17" hjul o fälgar. Så 11000kr för 730:n måste anses helt ok! mvh |
|
|
Grodan; Ja, men 735i motverkar, på så gamla bilar spelar inte årsmodell heller så stor roll, men störst påverkan av priset har skicket, en superfin 730i-87 är dyrare än en risig 750iL-94. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i// Jag tycker faktiskt en risig 750iL-94 är värt mer än en superfin 730i-87. :) ------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.