|
|
|
|---|---|
|
Hej. Funderar på att köpa mig en 525:a nämligen denna Länk Någon som vet något om denna? tidigare ägare kanske finns här? m.v.h Klabbe | |
| Kanske är någon här på forumet som äger den? | |
|
Vet ingenting om den,men den ser otroligt fin ut men samtidigt väldigt dyr! Gammla bilar med så pass lågt milantal ska man alltid kolla upp lite extra..påstår inte att just den är de nu. Men ska man ge 55k för den ska allting verkligen vara perfekt!! |
|
|
Du kan ju börja med att kolla den via vägverket (vilket du kanske redan har gjort). Jag har inte fax här och nu så jag får inte fram mycket. Bilen är i trafik och ägarnamnet stämmer. Importerad med första reg 2001-05-07. 5 ägare. Får inte fram ngn senaste mätarställning. /Fredrik |
|
|
Jo vv har jag kollat och 5 ägare sen -01 verkar lite mycket tycker jag. Går det att få fram gamla besiktningsprotokoll på nåt sätt? |
|
|
jodå,de är bara ringa bilprovningens kundtjänst så faxar dom över kopior från 01- Tycker inte 5 ägare på drygt 6 år är nåt av oroa sig över,är fullt normalt...kan ju även va så att de kan va ägare inom familj/släkt. har du ringt och pratat med han? |
|
| vad bra, då ska jag ringa Bp imorgon | |
andha45 |
55tkr verkar superdyrt. En av mina bästa vänner sålde just en 525iA-95 2 äg, fullutr (elsoltak, elhissar, stor klima, ASC, sportstolar, 16" org. alu, sportchassi, Professional-stereo, HiFi-system, v-hjul, Shadow Line, bensinvärmare, aut 5-stegs, mörkblåmet, ljust skinn etc.) med 19 000 mil, fullservad, för 20 000. Den var jättefin. Mer än så tycker jag inte man ska betala. |
|
Ja så va det ju en automatare som e sketmö lägre i pris än en manuell. Och den verkade INTE ha M kjolar runtom och 17", vilket denna i annonsen har. Jag skulle nog kunna ge 45-50 lök för den om den va fin.. Beemer, a way of life. |
|
andha45 |
automat gör ingen skillnad på priset (inte mycket i alla fall) Enligt bilpriser.se är det 0 kr skillnad mellan aut och manuell på en sån inte heller 17" och M-kjolar gör någon större skillnad på värdet men det är fritt fram för alla som vill att ha sin egen uppfattning om prisbilden, jag försöker bara upplysa om läget... |
|
55KSEK är sanslöst dyrt, på gränsen till ett skämt som jag ser det. andha45 har bra koll. TP_ verkar ha mindre koll. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.