|
|
|
|---|---|
|
tjenare, tänkte kolla om nån här kan hjälpa mig å säga vad det är för fel på min bil... för några dagar sen så var jag ute å åkte... bilen gick kanon tills att fläkten bärja låta skumt plus att el hissarna inte ville funka, de kom var luft när de skulle komma kall osv =( jag stana för å kolla lite men hitta inget spec... så när jag skulle starta igen så var den sten död cden å allt funka även el speglar å annan el... men bilen starta inte.. lite senare kom min kusin så vi skulle starta med kablar men de funka inte heller... !?! till slut putta vi igång den å då gick den bra sen men den starta inte med nyckel... men starta om man putta igång !?! vad kan de vara ? Tacksam för svar ! Mvh adam | |
|
Startmotorn kanske inte går runt? Då är det den, eller möjligtvis tändningslåset. |
|
| Har du kollat jordkabeln från motorn, den kan ärga, du kan prova med att koppla en startkabel mellan motorns lyftöglor och batteriets minuspol. | |
|
fundera på om de verkligen kan vara en kabel som de är fel på.. då borde väll bilen starta om man använder startkablar från enna annan bil eller ? det gör den inte, är de någon som vet vart start relät sitter ?? MVH |
|
|
har kollat idag... fick lite hjälp med... kom fram till att det är start motorn som är felet... =) Tack för svaren. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.