AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
736

Jaha, "bounceback" på 7:a, andra gången gillt ;-)

KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Haha! Ja, vad skall man säga...jag visste ju vad vi fick....Är det nån som gjort det samma, här på forumet? Min Diamantschwarze PAL 434 (France Gall...;-) rullar nu i fam. igen, o går som en dröm :-) 735iA 1990, Nysåld i Frankrike o imp. till Sverige samma år. Pärlbeige helläder, ljus Edelholz, det mesta i utr. o ett fantastiskt skönt chassie.... Kanske skulle köpa tillbaks nån mer 7:a...det här är ju kul!

Trevlig semester på Er allesammans! Nu skall jag ut i solen med 2 generationer 7:or ;-)

/Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
;) Mina kompisar verkar ha vadslagning om när jag trillar dit igen på flera sjuor...

Vet inte om det är någon slags Tyskmycketplåtfetichism vi lider av???

Grattis till nedkomsten!
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Haha ;-) Tackar!

Ja, Iwarsson, där har Du nog rätt...NÅT (positivt?) fel är det väl på en, när man börjar göra dylika saker.... Skall förresten iväg o "glo" på en till fin E23:a, nu till veckan....ojoj... ;-)

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Är lite sugen på att köpa tillbaka min 735iA vit, ohp454 som finns till salu här på börsen, underbar bil...men ska nog vänta tills en schysst 750 dyker upp.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Japp underbara bilar E32:an...!
Inte kört kokainsläden sedan i torsdagskväll. Man är lite sugen nu.

mvh
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Ja du KRAFTWERK.

Hittar du en 740iAL eller en vanlig utan lucka i bra skick (E32 så klart) så vet du vad som gäller. Har varit i Göteborg i helgen och bilen gick ju kanon, måste ta det rätt lugnt när familjen är med. Men i 140 så spann motorn obemärkt i ca 2500rpm. Ska bli kul och se 735:an du köpt. Beige är ju den absolut snyggaste skinnfärgen.

Sven
Ma
213
Matte78
730iA -90
Grattulerar till ännu ett nyförvärv.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.