|
|
|
|---|---|
|
Haha! Ja, vad skall man säga...jag visste ju vad vi fick....Är det nån som gjort det samma, här på forumet? Min Diamantschwarze PAL 434 (France Gall...;-) rullar nu i fam. igen, o går som en dröm :-) 735iA 1990, Nysåld i Frankrike o imp. till Sverige samma år. Pärlbeige helläder, ljus Edelholz, det mesta i utr. o ett fantastiskt skönt chassie.... Kanske skulle köpa tillbaks nån mer 7:a...det här är ju kul! Trevlig semester på Er allesammans! Nu skall jag ut i solen med 2 generationer 7:or ;-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. | |
|
;) Mina kompisar verkar ha vadslagning om när jag trillar dit igen på flera sjuor... Vet inte om det är någon slags Tyskmycketplåtfetichism vi lider av??? Grattis till nedkomsten! |
|
|
Haha ;-) Tackar! Ja, Iwarsson, där har Du nog rätt...NÅT (positivt?) fel är det väl på en, när man börjar göra dylika saker.... Skall förresten iväg o "glo" på en till fin E23:a, nu till veckan....ojoj... ;-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Är lite sugen på att köpa tillbaka min 735iA vit, ohp454 som finns till salu här på börsen, underbar bil...men ska nog vänta tills en schysst 750 dyker upp. | |
|
Japp underbara bilar E32:an...! Inte kört kokainsläden sedan i torsdagskväll. Man är lite sugen nu. mvh |
|
|
Ja du KRAFTWERK. Hittar du en 740iAL eller en vanlig utan lucka i bra skick (E32 så klart) så vet du vad som gäller. Har varit i Göteborg i helgen och bilen gick ju kanon, måste ta det rätt lugnt när familjen är med. Men i 140 så spann motorn obemärkt i ca 2500rpm. Ska bli kul och se 735:an du köpt. Beige är ju den absolut snyggaste skinnfärgen. Sven |
|
|
Grattulerar till ännu ett nyförvärv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.