|
|
|
|---|---|
|
Brorsan min kraschade bilen i förrgår, han tappade bakhjulet i 90km/h (!) körde av och voltade.. Blev bara skit kvar av bilen. Undrar nu hur det blir med försäkringen, är de vårdslöshet i trafik eller vad händer? Bilen var helförsäkrad.. Erik | |
|
Varför skulle det bli vårdslöshet i trafik? Varför tappade han bakhjulet? Körde han 90 km/h på 90 väg? Är bilen korrekt helförsäkrad och han tappade hjulet pga ett mekaniskt fel och inte körde vårdslöst så ska det inte behöva vara några problem. |
|
| är väl detta Länk | |
| Borde kunna bli problem med försäkringen om man kör runt med hjulbultar som inte är dragna ordentligt. Kan vara samma som att köra med sommardäck på vintern. Bara som jag gissar. | |
|
.... samt att bilen i länken är en E34. ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
|
Behöver ju inte vara en själv som glömt spänna bultarna? Kan det ha varit ett stöldförsök av hjulen kanske? // M.v.h. Daniel |
|
|
Blir så jävla trött av att höra nästan alla säga att det var brorsans fel att olyckan hände, han och jag VET att hjulbultarna satt som dom skulle, vi höll på med bilen dagen innan olyckan. Jag håller med spajjs, måste vara stöldförsök eller någon som ville dom illa. Är iaf jävligt glad att dom lever, dom hade sån tur. |
|
|
Visst ska man vara försiktig i spekulerandet men det blir lätt lite rörigt när det på ena stället står att brorsan kraschade bilen medan det var två tjejer i bilen enligt annan info samt att den ena tjejen påstod att bilen betett sig underligt sedan en tid tillbaka. Hur som helst så var det skönt att det trots allt verkar ha gått bra med tjejerna i bilen. ___ //Ulf |
|
|
jo visst men hur mycket vet tjejer om bilar. (dom flesta iaf) Ljudet från bakvagnen var INTE från hjulet, det var bussningarna som var slut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.