|
|
|
|---|---|
|
Hej! Köpte en polares gamla M3-fälgar häromdagen, väl använda och därmed inte i världens bästa skick. Original dock och kostade mig inte mer än 2500:- utan gummi. Nu då till min fråga, vart i Stockholmsområdet vänder man sig för att renovera fälgarna? De är enbart kantstötta, inte skeva eller liknande. Tack på förhand! | |
| Jag har använt mig av Intera som ligger i Länna industriområde. Mycket nöjd med deras arbete. | |
|
Kan bara instämma med Hebbe1973. Intera är mycket bra mvh Larsa |
|
| Tack för era svar! Skall vända mig till dem framåt höstkanten! | |
|
Samma här! Wilhelm Svenselius |
|
|
Har också använt mig av intera och blev inte nöjd. Slarvigt gjort och tog ca 4 månader för de att lacka om 4 fälgar som var ett bra ursprungsobjekt utan kantstötningar. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Hej HAr sett både bra och dåliga jobb från Intera. Ett tips. M3 fälgarna bak har jag hört inte passar E46 utan enbart framfälgar passar runtom. Skullmans ska tydligen göra bra fälgrenoveringar. Mvh Asken |
|
|
STEPHAN: lite off topic men lackade du om alpina fälgarna, isånnafall i vilken färg kod ska nämligen göra det på min alpina därför undrar jag... En gång V8:a alltid V8:a... |
|
|
Jag lackade om de förra (org.fälgarna) + kåpor men angav ingen färgkod så jag antar att de tog BMW's färgkod. Nu sitter det helt nya fälgar istället.... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Asken, vad menar du? Storleken är ju densamma dimensionsmässigt fram som bak? | |
|
Jag har vänt mig till Intera vid ett par tillfällen för att fixa fälgar och kommer inte att göra det nästa gång. Min erfarenhet av dem är att dem tar väldigt lång tid på sig att fixa saker och håller inte dem från början utlovade tiderna. Samt är, enligt mig, inte prisvärda. Men vänligt bemött har jag nästan alltid blivit. |
|
|
Jag har också lämnat in fälgar för renovering till Intera, det kostade mycket pengar och blev inte bra så jag kommer ej kontakta dem igen |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag har använt Intera, gjort ett bra jobb men säkerligen inte de billigaste!! Finns en firma i Flemmingsberg som gör samma arbeten också! Intera vill ha 12k för att renovera mina 16" Rs splitfälgar!!! Usch! MVH Patrik |
|
Var reparerar jag aliminiumfälgar i Västervikstrakten? Tacksam för svar. Mvh. cadillachasse :o) |
|
| Fanns det inte en kille i Märsta som var duktig? En kompis körde på en elak trottoar idag.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.