|
|
|
|---|---|
Mojse |
se länk: Länk |
|
Tjena Verkar ju billigt... Men den kanske gått långt. mvh (Har DU en fin touring att sälja till mig, Hör av dig.) |
|
|
Den är ännu billigare nu..... Länk |
|
Mojse |
Å faan?! Ännu billigare men jag tycker det är avskräckande ändå, på nått vis! |
stefannorr |
He He..de är ju samma bil som säljs på båda annonserna ju!! |
| Om det är som det står i annonsen så är det ju en säljare som inte behöver pengar. En 328 -96 ligger ju på det priset. | |
|
Tycker att priset inte på nått sett är konstigt. Tydligen är inge beredd att betala mer än 130-140' för en e36-a, oavset motor/modell/mil. Jag annoserade för ett tag sen en 320iT -99 sv-såld, med läder för 139'.....inte en jäkel ringde. Mvh Marin |
|
|
Jag håller med Marin. Så väldigt billigt är det inte. Och att man kan få en 96:a för samma prix tycker jag heller inte är konstigt då skicket och milantal är mer avgörande för priset än årsmodell. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
Mojse |
Oki, då vet jag... Tack! |
|
Priset sjunker än mer för de som är intresserade. Länk |
|
| Det är inte billigt för en E36. | |
rickyrikardo |
Det verkar ju ganska billigt eftersom man knappt kan hitta en sådan på mobile.de till det priset. |
Soton |
Enligt BMW-handlarna så är nyare E36:or väldigt svårsålda sen E46:an kom. Här i Västerås så finns det två 320 touring 98 och 99 den ena med läder som har stått i evigheter hos handlarna... Inte så konstigt då man kan få en tidig E46 för samma pris om man kan leva med en 318 :o) Och E46 är en mycket trevligare bil. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.