|
|
|
|---|---|
|
Nu e E30b på G igen på G av nytt bra betalt jobb. Undrar så här, Vill ha min E30 klistrad i kurvorna och mot marken. Men sist så köpte ja en sänknings sats av en kille på PBörsen. Men bilen va lika guppig och vinglig som de va med orginal, Så undrar nu va ja kan få tag på riktigta dämpare/Fjädrar. Lr om ja bara behöver byta fjädrar. Ska ej använda bilen på barna, Men vill ha stumheten De va ena frågeteknet. Nu till ett annat.. Vill EVO bredda bilen. MEN VA FAN KAN MAN FÅ tag på kitten. Och vilken front spoiler tycker ni skulle passa. Samt bak. Bilen kommer nästa år dyka upp på en olika mässor. Så bra tips uppskattas. De va stylingskittet, Vilka Fälgar tycker ni passar till denna modell. Ja älskar fler ekrade fälgar till e30n. Funderar på sotade framlysen. Va tycker ni? Sen till nästa år, Ska ja totalpippa min motor. Men bara om de går Vill få upp bilen i iaf 350hK, Men går de att gatregistrera bilen då. Så att den går igenom besiktningen med Kompressorn/Turbo " Vet ännu inte vilken matning ja ska använda ;) ". ALL INFO SKULLE VARA UPPSKATTAD :D Och egna ideer som ni skulle tycka om att se på en E30 :D Tack i förhand Daviie :D PS Reg skyllten e DAviie :D //DAVÈ | |
|
Bra väghållningskit hittar du på: Länk Jag köpte ASA Racing GT till min E30... Du kan kolla in dom här om du vill: Länk |
|
| kolla in www.sandtler.se dom har bra priser på väghållning och sånt... | |
|
Tja! Jag har evo breddning liggandes+ tillhörande front sido o bakspoiler .... Björn |
|
| Skicka lite bilder :D | |
| Jag har inga bilder på datorn just nu, men kan jag få din mail address så kan jag skicka bild på en e30 med evo paketet på.. Björn | |
| b_boy_2000@hotmail.com | |
| Nu har jag skickat en bild:) Mvh Björn | |
|
Bjorny83: Skulle inte Daviie vara intresserad så är jag ev det. Du får gärna skicka över en bild till mig på carlee_andersson@hotmail.com |
|
| Jag har mailat en bild till dig.. Mvh Björn | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.