|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att göra mig av med mitt AC-system till bilen! Jag vet att det finns en del här på forumet som gjort detta! Är det en svår operation? Något man kan ge sig på själv? Måste man byta nån rem då också? Här är hela systemet Länk Min bil Länk | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Frågan är - Varför? Tag bara bort remmen så påverkar inte AC driften. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
| Kolla din powerpost... | |
|
Kävlingepågen: Varför: Jag krockade bilen i höstas och när frontpartiet skulle bytas så demonterades ac-kylaren samt behållaren. Och när allt var klart skulle jag lämna in bilen någonstans för påfyllnad. Men det har aldrig blivit av och jag kör endast bilen ibland på helgerna och den står i garage all annan tid så jag har klarat mig bra utan AC hittills och kan således göra det framöver också! Så jag tänkte att jag kan banta ner bilen lite genom att göra mig av med AC-systemet! Erik G: kolla din ;) Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.