AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
12.793

m3 e92 snart här

Sida 4 av 5
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Lite bilder på en E90 M3 bl.a. på avgassystemet:

Länk

Länk

Länk

Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
4 dörrars ?? :S
Japp, den ska komma som 4 dörrars också. Den där stackaren såg ut att ha gått hyfsat hårt :)
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Varför heter tråden "E92 M3..." när den troligtvis kommer som 4-dörrars också(E90).
Lars Jakobsson
Ser mkt snällare ut än E46... får bli en M6 istället som nästa bil... Känns som jag sagt det förut men precis så jag känner när jag ser bilderna...:(
tror att sedanen komemr bli riktigt lyckad bara dem fixar till bakluckan lite
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Har en beställning på M3:an, kommer troligen i slutet av september. Är det någon annan som beställt?
Provörde en Audi Avant RS4 i dag, blev helt såld på den bilen, vilket motorljud, gick dessutom otroligt bra. Kanske det är dags att testa något nytt bilmärke. Någon som vet när M3:an kommer som sedan.

//Stefan
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Jag tyckte inte heller E92 va snyggt när jag såg den, men desto mer jag ser och tittar på de så gillar jag den mer och mer.

LARS : tror du kommer ändå satsa på nya M3an när den väll kommer ;) hade tänkt köpa det till nästa sommar 08 alltså vill se den en gång Live innan man beställer den :D
Lars Jakobsson
Nej, är inte värd dom pengarna.. lägger hellre dom 4-500 000 kr på min nuvarande, då blir det grymt mkt snyggare och bra mkt snabbare :P

Visa användare
99
andersjobb
M3 -94b 300hk+
Såg en e92 M3 live i arjeplog i helgen=) MaSKERAD O FIN MEN MED SKVALLRANDE 4 UTBLÅS BAK.. Hann inte få upp mobilkameran men men...=)
här komemr lite mer bilder
en ps bild men ändå Länk
ser m3:an ut sådär så är det bara att börja spara :D

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

det går oxå nya rukten om att bmw m3 cab kommer få vanligt sufflettak istället fär plåttak
Länk
Länk
Lars Jakobsson
Jerry>>Vad är det med dig och den nya M3:an? Jobbar för BMW? ;)

heheh jadu lars jag jobbar inte för dem än men det vore en dröm att få göra det :D ... men ja tycker att m3:orna är legender finns inte många andra bilar som ger mej samma habegär som m3:orna .. tänk o få äga en av varje generation :D
Lars Jakobsson
OK :) ja, håller med dig på båda dom punkterna..tänkte exakt samma tanke igår :P

visst är audis rs modeller och mercas amg modelelr snygga gryma o så vidare men dem når aldrig upp till en m3:a ;D ... här komemr för övrigt en till bild Länk looking good:D
Lars Jakobsson
Hoppas verkligen inte dom där backspeglarna blir verklighet, ser förjävliga ut.

jag tror att den övre pinnen eller hållaren på speglarna komemr att försvinna.. finns nog bara där för att förvirra
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
jerry det får vi verkligen hoppas , M5/M6 har riktig snygga speglar så det måste bli nåt i deras stuk =)
Längtar till den kommer. 426 hk V8 och SMG som standard. Manuell går att få utan tillägg. Kommer att kosta runt 650` och då är det relativt mycket utrustning standard.

Mvh,
Jacob
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det tråkiga är just priset. Ett ganska stort kliv upp från de 525 (?) som den gamla kostade. Men vi får väl avvakta och se de officiella uppgifterna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.