|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Lite bilder på en E90 M3 bl.a. på avgassystemet: Länk Länk Länk Länk |
|
| 4 dörrars ?? :S | |
| Japp, den ska komma som 4 dörrars också. Den där stackaren såg ut att ha gått hyfsat hårt :) | |
| Varför heter tråden "E92 M3..." när den troligtvis kommer som 4-dörrars också(E90). | |
Lars Jakobsson |
Ser mkt snällare ut än E46... får bli en M6 istället som nästa bil... Känns som jag sagt det förut men precis så jag känner när jag ser bilderna...:( |
| tror att sedanen komemr bli riktigt lyckad bara dem fixar till bakluckan lite | |
|
Har en beställning på M3:an, kommer troligen i slutet av september. Är det någon annan som beställt? Provörde en Audi Avant RS4 i dag, blev helt såld på den bilen, vilket motorljud, gick dessutom otroligt bra. Kanske det är dags att testa något nytt bilmärke. Någon som vet när M3:an kommer som sedan. //Stefan |
|
|
Jag tyckte inte heller E92 va snyggt när jag såg den, men desto mer jag ser och tittar på de så gillar jag den mer och mer. LARS : tror du kommer ändå satsa på nya M3an när den väll kommer ;) hade tänkt köpa det till nästa sommar 08 alltså vill se den en gång Live innan man beställer den :D |
|
Lars Jakobsson |
Nej, är inte värd dom pengarna.. lägger hellre dom 4-500 000 kr på min nuvarande, då blir det grymt mkt snyggare och bra mkt snabbare :P |
| Såg en e92 M3 live i arjeplog i helgen=) MaSKERAD O FIN MEN MED SKVALLRANDE 4 UTBLÅS BAK.. Hann inte få upp mobilkameran men men...=) | |
|
här komemr lite mer bilder en ps bild men ändå Länk ser m3:an ut sådär så är det bara att börja spara :D Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk det går oxå nya rukten om att bmw m3 cab kommer få vanligt sufflettak istället fär plåttak Länk Länk |
|
Lars Jakobsson |
Jerry>>Vad är det med dig och den nya M3:an? Jobbar för BMW? ;) |
| heheh jadu lars jag jobbar inte för dem än men det vore en dröm att få göra det :D ... men ja tycker att m3:orna är legender finns inte många andra bilar som ger mej samma habegär som m3:orna .. tänk o få äga en av varje generation :D | |
Lars Jakobsson |
OK :) ja, håller med dig på båda dom punkterna..tänkte exakt samma tanke igår :P |
| visst är audis rs modeller och mercas amg modelelr snygga gryma o så vidare men dem når aldrig upp till en m3:a ;D ... här komemr för övrigt en till bild Länk looking good:D | |
Lars Jakobsson |
Hoppas verkligen inte dom där backspeglarna blir verklighet, ser förjävliga ut. |
| jag tror att den övre pinnen eller hållaren på speglarna komemr att försvinna.. finns nog bara där för att förvirra | |
| jerry det får vi verkligen hoppas , M5/M6 har riktig snygga speglar så det måste bli nåt i deras stuk =) | |
|
Längtar till den kommer. 426 hk V8 och SMG som standard. Manuell går att få utan tillägg. Kommer att kosta runt 650` och då är det relativt mycket utrustning standard. Mvh, Jacob |
|
| Det tråkiga är just priset. Ett ganska stort kliv upp från de 525 (?) som den gamla kostade. Men vi får väl avvakta och se de officiella uppgifterna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.