|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
BMW ÖVERASKAR MED TURBO! (eller...?) _____Vraum!_____ |
|
| tror inte M3an kommer få Turbo kanske som en CSL version med turbo fast tveksamt där också , det blir väll V8 från M5an | |
| jag tror inte att det är den motorn från m5 e39.. jag tror snarare på i stort sett samma motor som v10 från m5 e60 fast med 2 cylindrar mindre | |
| Det blir/är en ny utvecklad alu-V8.......Har absolut inget att göra med m5 e39:ans motor... | |
|
E39:ans motor togs ju fram redan 1998. Den har sedan länge gjort sitt i nya bilar. Ska bli spännande att få effektuppgifterna på den nya 8:an. Mvh Jonas |
|
|
430hk, 470nm. 0-100 4,8s. I slutet av januari vet vi om det stämmer. //Stefan |
|
Lars Jakobsson |
Tycker fortfarande den ser alldeles för snäll ut...den där röda som nån la ut som bara var en fantasi är mkt snyggare...och elakare... |
| här kommer ytterligare bilder... tycker att fronten är väldigt lyckad men baken såg katastrofal ut Länk | |
| Med största säkerhet ett photoshop jobb, har svårt att tänka mig att de har reggat några E92 M3or med brittiska skyltar ännu. | |
|
Nej för lyktorna satt alldeles för långt "bak", som en Z3 nästan ju. Men jag undrar vad det är dom döljer på huven? Sunkigt om dom ska smälla på ett scoop eller stort luftintag, då blir det ju verkligen en "2 fast 2 furious" pizzabil. |
|
| det dem gjort med baken är ju att ha bakluckan clean o fin och istället flyttat ner regskylten till stötfångaren.. tycker inta att det ser så snygg ut | |
|
Det bekräfas idag att det är photoshop. Bla. så saknas spolarmunstycken på bilderna. Carscoop dementerar hela artikeln. Mvh Jonas |
|
|
här kommer nästintill omaskerade bilder Länk Länk Länk Länk Länk fronten ser riktigt aggresiv ut och det som är tejpad på sidorna av fronten ser ut att vara inbyggda splitter... snyggt :D .... nu hoppas jag bara att baken blir lika fin |
|
|
klart fetare än den vanliga coupén. Ser lovande ut. Men NÄR kommer det officiella bilder och data???? Mvh Jonas |
|
|
Synd att alla bmw bara blir fulare och fulare |
|
| superläcker! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
De svarta fälgarna gjorde sig riktigt bra till färgen! Snygg! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
här komemr lite bilder på m3 caben... ser faktist väldigt lovande ut Länk Länk Länk Länk |
|
|
Varför så mycket maskering? Inte undra på att folk lägger märke till bilen och fotar den! |
|
| tycker iallafall att baken som ut som en SAAB och inte som en BMW denna klass! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.