|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
hittade en ps bild på kommande m3:an.. Länk fronten komemr je se ut ungefär sådär. tycker att den var riktigt snygg |
|
|
här komemr lite mer bilder... ser ut att bli lite mullig och fy stan va snygg.. Länk Länk Länk Länk Länk det ända som är fult är nog fälgarna |
|
| Nej dom fälgarna är ju snygga! | |
|
Det är ju aldrig rätt fälgar på testbilarna hsh. Enligt min handlare så ska de visa upp modellen i maj för första gången och om inget oväntat händer så skulle de få demobilar i september. Snart dags att lägga en order :) |
|
|
Bilen kommer med största sannorlikhet visar i Genéve i mars. Svenska leveranser i slutet av sommaren är ingen omöjlighet. Mvh Jonas |
|
| BMW-Jonas: Du har rätt, det var mars jag menade | |
| nån som vet vad den kommer kosta ungefär ? i grund pris alltså så man kan planera nästa köp :D | |
|
Mycket snygg, den ser verkligen maffig ut. Då är det bara att vänta 10 år innan man har råd att köpa. Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Maxad// Låt mig gissa på ett grundpris runt 600tkr. Z4M har ju inte skjutit i höjden sedan förra motsvarande M-modell. Så jag tror och hoppas att jag ligger ganska rätt i pris på E92:an. Har för mig att sista årsmodellen av M3, ja den som du har startade på ca 550tkr Nu blir iofs SMG std så att komma under 600tkr är kanske optimistiskt?? Vad tror ni andra? Mvh Jonas |
|
| har inte nya M5an fått en mycket högre pris än den förra ? får väll hoppas att det inte springer iväg för mycket | |
|
Den steg i pris från 2003 till nya modellen 2005 med 111tkr. En ökning med ca 15%. 15% på nya priset på M3:an skulle då hamna runt 643tkr. Kanske väl optimistiskt att gissa på 600tkr + - några tusen. Mvh Jonas |
|
Helga |
Då verkar det som ett vettigt köp med 335. Och vill man utan att äventyra för mycket så laddar man 20-30 hk extra med typ KCR. Kostnad försumbar. //Helga |
Helga |
Länk Fy vad ful! Länk Skitsnygg! //Helga |
| En diffbroms på 335:an bara :) | |
| det har också tänkt på angående 335 , det verkade va för litte mellan skillnad mellan dessa om M3a ska ha pris under 600 därför tänkte jag att den kanske kommer hamna nånstans runt 700K | |
| tjag tror att priset kommer vara likvärdigt med audi rs4 | |
|
335 startar väl på 419K. Lägg på 200k. Låter väl rimligt? Länk Titta på länken ovan! Mvh Jonas |
|
|
Bilder på nya M3 med plåtcab Länk Montage Länk Ny bild på M3 coupé i alpinvitt Länk |
|
| här komemr samma bidler plus några till.. Länk coupen ser ut o bli en fullträff | |
|
Snygg är väl bara förnamnet :) /MiCCe www.TeamGC.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.