|
|
|
|---|---|
|
Ni kanske kommer ihåg en person som kallar sig "jim" Jimmy" mfl olika alias inne som säljare på Powerbörsen? Han har börjat sälja grejer igen såg jag precis. Länk Hans hotmail är lindholmsdator@hotmail.com . En varnande finger för den personen! Han säljer grejer som inte är hela och fungerande och sedan så blånekar han när köparen påpekar att den inte funkar. Här har ni en tråd om honom: Länk | |
fjamsetramsa |
så här svara jag en köpare precis....har varit missnöjda med dom grejor dom fått...jag är säker på att jag sålt hela delar...om sen människan kopplat fel eller haft fel på annat det vill jag vara osagt...MEN dom har fått sina pengar tillbaks UTAN att jag fått grejorna i retur....vill du köpa ngt av mej får du namn adress tele och personnummer om du så vill...jag är en ärlig människa som utan anledning blivit smutskastad pga av detta forum där alla besserwizzer o snorungar får skriva vad som helst utan att dom som står för sidan kollar upp ngt eller vad som...finns andra förutom mej som har blivit bortskrämda för mindre....vill ngn ha ngt av mej så ring och jag lovar dej 110% returrätt..och eller du bara behöver delen för att prova o du kommer på att det va ngt annat fel så ok lämna tillbaks....allt annat är bara skitsnack från oförstående personer/snorungar eller annat....med detta så överlåter jag till alla som läser att bedömma själva/fortsätta tråden med oförskyllt skitsnack mot en person som ingen här känner... Jim Lindholm V.Hindbyvägen 5D 21458 Malmö Personnr:670602-4376 Tele:040-212251 Välkommna o ha en bra dag |
| Skoja du? har precis skickat ett mail till honom om motor till taklucka och lock. Allså, jag kan känna mej blåst? | |
fjamsetramsa |
precis skickat mail till dej.....kommer var du än bor i sverige och monterar gratis och du får grejorna gratis så slipper du pruta...så kan ev missnöjda fundera över sitt eget liv och vad man begär av andra människor....missförstånd/okunnighet/ren jävla okunnighet/snorunge eller annan som snor cigg av mossan pga inga pengar....ngn missnöjd kund till mej...ring istället och lös problemen istället för att smutskasta mej här..... |
|
Finns ingen som heter "Jim Lindholm" i Malmö reggad på den vägen.. Ditt telenummer finns inte reggat på varken eniro eller hitta.se, varför? Jag har inte gjort några affärer med honom dock så har jag blvit erbjuden att byta bort mina slutsteg som jag har sålt inne på Powerbörsen mot en massa konstiga saker med tvivelaktiga beskrivningar och nartuligtvis så fanns det inga bilder på hans saker. "Janne.L" Du behöver inte ha blivit blåst men jag skulle inte göra affärer med honom. Hoppas inte du har betalat i förskott ,använd dig av internetgiro så kan du godkänna grejerna efter att du fått dem. |
|
fjamsetramsa |
En idiot till....kolla på eniro innan man ringer??? vad är felet på denna människa? får man inte ha hemligt nummer??? nummret finns ju i tråden....ring då för fan istället för att skriva här.... |
| Ge ut en adress som inte går att bekräfta förutom att man ringer på ett telenummer som inte går att spåra till någon. Känns väldigt tryggt att göra affärer med en sån som du. | |
fjamsetramsa |
Till samtliga här som tycker jag är oseriös.....jag säljer inte mitt gamla skit för att tjänna pengar/lura ngn....den som kommer först till skott får det gratis...jag har bara tyckt det va väldigt onödigt o kasta fullt fungerande prylar....dressen finns i tråden |
fjamsetramsa |
Till dubai:vill du ha mina grejor eller....du vill kanske ha det fraktfritt o gratis eller?vad är tveksamt för dig??såklart alla affärer över nätet får man vara lite extra vaksam över....men..vad kräver du??varför köper inte du dina delar på bmw istället för o kolla säljes anonnserna??har du inte råd?? sälj din bil då o kom med ngt seriöst i stället för o vältra dej i andras olycka....men fast du är en idiot så kvarstår erbjudandet...kom hit o få delarna monterade absolut gratis....dock utan garanti då.... |
fjamsetramsa |
VARFÖR i hela världen ringer du inte????vill du inte ha gratis grejor???eller kan du inte stå för ditt korkade inlägg??Du kan inte köpa ngt beg av ngn som lämnar ut persnr adress telenummer....en köpare som du är det nog inte många som är intresserad av.....fy fan o sälja en beg bil till dej...du hade terroriserat en livet ut.... |
|
Ditt användarnamn säger ju allt om dig. Hade jag bott i närheten så hade jag kommit förbi och sett när du monterade in E32,E30 och E34 delar till min E36:a! Hade varit jävligt roligt att sett denna "ärliga" person montera in delar som varken funkar eller passar min modell. Hade varit värt varenda sekund! |
|
fjamsetramsa |
Janne.L...varför svarar inte du då.....eller du känner att du inte kan nedvärdera dej själv o ringa??som jag har skrivit i tråden här så får du grejorna gratis....just för alla som tror jag luras...eller försöker tjäna pengar på gammalt skit....jag vill inte ha ngt i retur...jag har pengar så jag klarar mig....mitt psyke klarar inte av alla dessa påhopp då jag för det mesta vill bara andra människors väl och ve..osåklart lycka till med sina bilar...men...jag ska skriva ett brev till dom ansvariga här och be dom radera mig och alla mina inlägg....när jag nu slutar att besöka den här sidan så vill jag inte ha bakom ryggen att jag är ngt slags diskussionsämne...ha det bra alla nu loggar jag ut för sista gången..... |
fjamsetramsa |
Gör dej inte löjligare än vad du redan är... |
| Med andra ord så kommer vi få se "fjamsetramsa" med nytt namn och nytt användarnamn inom snar framtid. Ska du byta hotmail adress oxå? | |
fjamsetramsa |
Tror du det?skulle väl va lite svårt o förklara en 4:de 20 jahre motorsport då...jag är snart 40 år gammal och jag känner inte behov av att byta adress stup i kvarten för att det finns ngn idiot som inte tycker som jag...men som sagt...inget ont till dej..alla får tycka som dom vill såklart...men detta forum är väl till för annat???har jag gjort dej ngt ont ..ber jag om ursäkt..-jag vill inte ha ovänner och jag vill inte att andra även om jag inte känner dom ska tycka jag är en idiot...begrav denna tråd nu så är vi alla vänner.....känner att jag vill göra annat på min fritid änn att sitta o reta sig på andra människor... |
| Du kan vara lugnt denna tråd kommer att tas bort av Webmastern inom den närmsta timmen. | |
fjamsetramsa |
Är så trött på allt skitprat...känner mej inte som ngn stolt bmw ägare längre...var det från början...väldigt glad för min 20 jahre från början ..men nu blir det så ut tunnat...allt tjafs om alla som inte har komplett original bilar osv...så mycket påhopp för folk som tycker om sina stylade bilar ,och dom som tycker tvärtom,ska inte detta forumet va till för att hjälpa varandra?? |
fjamsetramsa |
Till alla er missnöjda och skitsnackare som vill ha total människo (stavas nog inte så)kännedom....har nu ändrat min salu anonns till allt gratis....kom o shoppa... |
|
Gör inte det här till nån jävla snyfthistoria utan gör rätt för dig från början så slipper du sånna här trådar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.