|
|
|
|---|---|
Hawar |
Hej, Som rubriken, vad ska man betala för en 540iA Touring hos en icke märkeshandlare. Spec: Svensksåld 10900 mil, Automat Beige skinn sportstolar, blåmetallic ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare, Avtagbar dragkrok, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Eltaklucka, En ägare, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, , Larm, LM-fälgar, Rails, Servostyrning, Skinnklädsel, Stolvärme fram, Svensksåld, Yttertemperaturmätare Var och tittade på den idag men inte provkört, ser fin ut vid en optisk kontroll och ser inte ut att vara krockad eller omlackad ngnstans. Den hade lite begynnande rost på bakluckan och lite lätt på motorhuven. Mvh Hawar |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Varför inte länka till annonsen ?? Länk Är väl ett normalpris med 10-12 i prutmån är väl rimligt ///MVH Hasso Länk |
Hawar |
Hej Hasso, Anledningen var att jag ville att folk skulle bilda uppfattning innan de såg det utsatta priset, därav. |
|
Tror som Hasso. Om bilens skick och historik är ok så är begärt pris minus normalprut fullt rimligt. ___ //Ulf |
|
Hawar |
enligt bilpriser får jag ca: 170 000:- får man verkligen en fräsch 540 touring för de pengarna ?? |
|
Kul det måste ha varit att betala 500000> kr för bilen när den var ny och få ut 180000 efter 5 år. Ger sköna 5300kr i månaden enbart i värdeminskning. Jag bävar inför den dag då jag får för mig att köpa helt ny bil... //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.