|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som vet vart det går att få tag på extraktorgrenrör en E34 535 eller måste man fixa ett hand byggt ? | |
|
Mekonomen har börjat sälja ett fint märke på avgas - kommer inte ihåg vilket dock. Men om du frågar hjälper de dig med extraktor - det går loss på en 14K... :) Supersprint har också för runt 8K... :) Billigt va. Men - det kostar att ligga på topp. PS. Det mekonomen säljer är blankpolerat rostfritt samt tvådelat för bästa värmeavledning! |
|
|
Jag har hitta en kille i närheten av där jag bor som kan bygga grenrör och annat kul, så han ska fixa ett helt system med extraktorgrenrör, race katalysator och en ljuddämpare + rör, och han skulle bygga ett färdigt på bil för runt 12000:-. |
|
| annars kan man snacka med nån svetskunnig att svetsa om flänsarna på ett m5 grenrör, då kan du få loss det för runt en tusenlapp. | |
Jeppe W |
Jag har Schnitzerrör på min 535:a, en svetskunnig kille kan säkert kopiera dessa för ca 3-4000:-. Jag har avgasflänsar till M30:n som är laserskurna utifrån en skärfil som jag också tagit fram, med min bef topp som "mall", om du är intresserad så mejla! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.