|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vet att det finns bra mycket trådar om detta och har lärt mig så mycket av dessa! =) mått på emblem o.s.v. Men just i dagsläget, vart köper man dessa? Tycker det verkar krångligt via ebay och stylabilen.se har något slags gruppköp som jag fattar nada av och dessutom har de semesterstängt. Någon som vet eller kan hänvisa till dagsfärsk forumtråd där jag finner svar. Antar att BMW enbart säljer orginal emblem? D.v.s. vit och blå. Kanske ska nämna det, är alltså ute efter BMWemblem till framhuven (82 mm) och bakluckan (79 mm) i kolfiber/svart look. | |
|
Tja.. Jag köpte mina på tradera.. Färdigt till fram, ratten och bak.. Det är egentligen bara klisterlappar du sätter på men det blir snyggt.. och dom håller o tvätta på... Kolla tradera.. det finns till e39 där |
|
|
Hej! Tack för snabbt svar. Att få till ratten också, vore ju fin bonus! =) Dock skulle jag nog helst vilja undvika klisterlappar, men bra tips ändå! Självklart är Tradera stängt just nu för tekniska uppdateringar...haha, flyt man har. |
|
| jag har märken i äkta kolfiber som är riktigt bra kvalite på kommer från tyskland vet inte var tar hem alla mina styling saker av en kompis tyvärr stylabilen.se har också | |
|
Jag var med i ett stylabilen.se gruppköp och fick två jäkligt taskiga kolfiberimitationer. till råga på allt så fick jag 2 främre emblem. " E39 har ju olika diameter på monteringshålen fram o bak" Kan inte ens reklamera dom då man inte fick nåt kvitto med:-( |
|
| hmm, Verkar vara ruskigt oseriöst...Helst skulle jag vilja ha kolfiberemblem till ratten, hjulen, huven och bakluckan...Och det i bra kvalité!!! Någon butik borde fixa... =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.