AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.127

Film på 335ci

Nu blev man ju lite sugen:
Länk
Verkar ha rätt bra klipp!

Mvh,
/Wille
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
mm nice :-) skulle nog kunna orka med en sån ja ;-)

Lelle
BMWCS 03900
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Ja det är ju inte utan att man nästan bestämt sig för att införskaffa en. Har tyckt den verkat som ett klipp redan från början och detta ger ju inga negativa känslor direkt :)
Bilen ger starka vill-ha- känslor!

Men visst ser det löjligt ut när han sladdar och bara det ena hjulet bolmar, istället för en kontrollerad sladd som han kunnat få till om bilen haft diffbroms? Klar miss att BMW inte kan beställas med diffbroms, tycker jag, men antar att det är för att ytterliggare framhäva M-modellerna som valet för den sportiga föraren.

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Ac
383
Acous
e21 318i -82
jag tycker inte det ser löjligt ut alls, bilen är helt enkelt übercool! vill ha!
Håller med Kalle, åtminstånde "209 Sperrdifferential" som fanns som option på t.ex. e36 hade varit najs.
Två streck är finare än ett :)
Sedan verkar motortemp. givare/mätare vara en sak ur det förgångna förutom i ///M-modeller, vilket jag tycker är synd :(

Mvh,
/Wille
Wille,

Tydligen så ska 335i utrustas med oljetempmätare som standard - klart mer användbart än vattentempmätare :) Åtminstone ETT steg i rätt riktning!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Det hade jag helt missat, oljetemp DET trodde jag definitivt endast var för ///M-modeller.
Ingen flashig laddtrycksmätare då?

Mvh,
/Wille
ed
776
edge
520dT M -15
Man blir ju bra sugen. Fruktansvärt snygg färgkombination på den bilen...

Kôpt kärlek är fin kärlek..!

My f.d precious Länk
E30 Beemah
understyrd :P

E30 Beemah
riktigt fin ..
får nog bli en sådan om ett år eller så.
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Tycker den ser ut som en blandning av 6 serie med en HONDA i baken samt Saab 95 baklampor... får se hur den ser ut i verkligheten.

MVH,
Danjel (fd. Dandelue)
Min bil: Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Riktigt fin, och ännu finare i verkligheten.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.