|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni är snyggare/bättre? m3 front med galler under nummerplåten eller den med ribborna? Länk Länk | |
|
Jag tycker helt klart att det är mer stilrent med ribbor! Det där himla nätet ser helkonstigt ut på m3 fronten, alldeles för "japanskt". |
|
| ja gillar båda men ribborna va ju snäppet finare | |
|
Absolut snyggare med nät! Mvh Björn Länk |
|
|
Smartin325: Hur kan det se japanskt ut när e36 M3 ser ut så orginal? ;) Bara nät, snyggast. Mvh, /Wille |
|
| Tycker också det ska vara nät. Ser modernare ut. Ribborna får bilen att se äldre ut,,,, på ett negativt sätt. | |
|
Snyggare med nät. Ribborna ser ut att sitta "utanpå" fronten om nu nån förstår hur jag menar :P Bilen: Länk |
|
| skall nätet sitta där så skall skylten vara mindre, med ribborna är grymt mkt snyggare | |
| Nät är väl standard på M3:an? Och så sitter ribborna på vanliga 3-serien med m-paket från fabrik. Har väl sin orsak i att oljekylaren på m3:an sitter bakom gallret. | |
| jag har riktigt svårt att bestämmä mig, måste ta och se på lite fler bilder :) | |
|
Helt riktigt "Pelleman77": Orginal är det nät på alla M3-fronter och ribbor på M-fronterna! Något mer som skiljer dessa två, väldigt lika fronter, är den lilla svarta M3-läppen som inte fanns monterad från fabrik på M-fronterna. Snyggast med nät om ni frågar mig även om jag inte tycker det är fult med ribbor. Men det är ju som sagt en smaksak. Mvh Jimmy |
|
|
Håller med Cruser om att man inte kan ha vägverkets stora skylt på en M3-front. Jag köpte en skylt på en reklamfirma som passade in bättre. Bilen: Länk |
|
| Ska sätta dit nät på min front nu, hur ska man sätta/fästa dit det på bästa sätt? | |
|
Om du har en original M3-front så finns det färdiga clips att sätta dit det med. Blev positivt överraskad när jag monterade min M3-front, tog en minut att fästa nätet! Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.