AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.660

e36 m3 front med ribbor eller galler?

Vad tycker ni är snyggare/bättre? m3 front med galler under nummerplåten eller den med ribborna?

Länk
Länk
Jag tycker helt klart att det är mer stilrent med ribbor!

Det där himla nätet ser helkonstigt ut på m3 fronten, alldeles för "japanskt".
ja gillar båda men ribborna va ju snäppet finare
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Absolut snyggare med nät!

Mvh
Björn

Länk

Smartin325:
Hur kan det se japanskt ut när e36 M3 ser ut så orginal? ;)
Bara nät, snyggast.

Mvh,
/Wille
Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
Tycker också det ska vara nät. Ser modernare ut. Ribborna får bilen att se äldre ut,,,, på ett negativt sätt.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Snyggare med nät. Ribborna ser ut att sitta "utanpå" fronten om nu nån förstår hur jag menar :P

Bilen: Länk
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
skall nätet sitta där så skall skylten vara mindre, med ribborna är grymt mkt snyggare
Pe
177
Pelleman77
Z4 SDrive -09
325d M-sport touring -07
Nät är väl standard på M3:an? Och så sitter ribborna på vanliga 3-serien med m-paket från fabrik. Har väl sin orsak i att oljekylaren på m3:an sitter bakom gallret.
jag har riktigt svårt att bestämmä mig, måste ta och se på lite fler bilder :)
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Helt riktigt "Pelleman77": Orginal är det nät på alla M3-fronter och ribbor på M-fronterna! Något mer som skiljer dessa två, väldigt lika fronter, är den lilla svarta M3-läppen som inte fanns monterad från fabrik på M-fronterna.

Snyggast med nät om ni frågar mig även om jag inte tycker det är fult med ribbor. Men det är ju som sagt en smaksak.

Mvh Jimmy

Visa användare
1.981
Thorssa
Håller med Cruser om att man inte kan ha vägverkets stora skylt på en M3-front. Jag köpte en skylt på en reklamfirma som passade in bättre.

Bilen: Länk
Sp
72
SpaceAce
M3 SMG Coupe -98
Ska sätta dit nät på min front nu, hur ska man sätta/fästa dit det på bästa sätt?
Visa användare
1.981
Thorssa
Om du har en original M3-front så finns det färdiga clips att sätta dit det med. Blev positivt överraskad när jag monterade min M3-front, tog en minut att fästa nätet!

Man ska sikta på att vara bra!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.