|
|
|
|---|---|
|
Fan var irriterad jag blir alltid skall mina startade trådar raderas........... Jag kollade på stötdämpare Bilstein.............på Motor Nords sida. hittade två st bilsteindämpare fram e-39 535 -97 den ena kostar ca 1700 och den andra ca 2600 kr.... Är det någon "vänlig" själ på detta märkliga forum som kan svara på vad det kan skilja dom åt ??? Båda skall vara av standard typ... 535i 97 bloggen Länk Billy / Kattmannen | |
|
Hej Billy Snacka med Erik på Sandtler.se Jag fick bra hjälp av honom i valet av ny väghållning. Kolla även Forza.se för information om de olika Bilsteindämparna. B8 som är anpassat för sänkfjädrar kostar 7000:- för alla fyra. Ska du inte sänka men vill ha fina dämpare är det nog B6 som gäller, samma dämpare som B8 men inte anpassat för sänkning. |
|
|
Ok , tycker att bilen är rätt låg fram och kanske lita bak också...kolla min blogg..... hmm undrar hur jag skall göra! 535i 97 bloggen Länk Billy / Kattmannen |
|
| Ser inte ut som standardhöjd. Kolla din utrustningslista om du har M-fahrwerk. | |
| Min 528T har nya bilstein fram inkl fjädrar från just Motor Nord. Tror att de gick på ca: 6000:- komplett. Tycker de ger en perfekt sänkning fram och jag kör även med 18 tummare. | |
|
ravve: utrustningslista , vart hittar jag den ?? 535i 97 bloggen Länk Billy / Kattmannen |
|
| Min sitter klistrad i serviceboken. | |
|
Jag gav 1700:- st för mina Bilstein, som sitter fram, väghållningen blev otroligt bra. Har även sänkt bilen 40/20 BMW CS #5206 |
|
|
christer silvén : vart köpte du dina ??? Billy / Kattmannen |
|
|
ravve: Kan inte komma ihåg om det satt ngt klistrat i min... ska det va så eller? Billy / Kattmannen |
|
| Ingen aning om det "ska" vara så, min sitter där iaf. | |
|
Ok , ska kolla men jag tror inte att där finns ngt , vet du hur man annars kan få tag i den infon ? Billy / Kattmannen |
|
| Hör med BMW om de kan ta fram infon om hur den såldes. | |
|
ja det kan ju va en idé , ska fråga dom nästa gång jag ringer dom! Tack för tipsen Billy / Kattmannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.