|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, ska lackera om M3:an nu pga lite skavanker, men vilken färg??? Jag kommer köpa vita 18" Compomotive MO6 till den sen. Bilen är idag knall gul, jag har fyra alternativ vilken tycker ni jag ska välja? Bilder på bilen Länk 1. Knallgul som den är nu. 2. Brilliant röd, skulle se grymt ut med fälgarna till. 3. Diamantsvart metallic 4. Alpinvit som den har varit från början. vh/Jens | |
| Röd | |
|
Alpinvit! Dels är det snyggast och dels så höjer du värdet på din bil om du återställer den mot original skick! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Alpinvit med M-stripes över huven i 45* vinkel som jag tror fanns som option är helrätt + då blir lacken orginal = mest värde i framtiden. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Utan tvekan Alpinvit. Dock med mörkgråa fälgar :) Mvh Robert |
|
|
själv så är jag mer åt det röda hållet, men samtidigt så vore det kul atrt lacka om han i original lacken. Lacka om han gul är ju också ett alternativ, då slipper man ju plocka ur motorn och riva ner bilen... vh/Jens |
|
|
Alpinvit med M-stripes som Stephan nämnde! Min bil Länk |
|
|
I mina ögon går den gula färgen helt bort, dels för att jag inte tycker färgen i sig är speciellt lockande på en bil med de former som m3 e30 besitter & dels för att om den skulle vara gul hade jag velat se den mer åt det senapsgula hållet med svart centrum på fälgarna. Brilliant röd är tjusigt men det är även alpina vit & som tidigare talare redan sagt - det höjer värdet på bilen så jag tycker det är ganska självklart vad du ska göra. www.nojas.com/nojascom |
|
|
Alpinweiss - was sonst?? Valet är självklart :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Säger som de flesta övriga, Alpinvit. Men jag kanske är partisk... ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Kan bara hålla med alla andra. ALPINVIT utan tvekan ///Micke M5:an Länk |
|
| Alpinvit! | |
|
Alpinvit! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Inget att fundera över - alpinvit! Hoppas att alla dessa goda råd åt alpinvitt till slagit dina sista tvivel i spillror :) |
|
| alpinvit. | |
|
1. Alpinweiss (dock inte med vita fälgar) 2. Zinnoberrot Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
| Tillbaka till original, dvs alpinvit. Inte med vita fälgar dock. | |
|
Hej. Vit och sen svarta fälgar. =) Absolut inte diamantsvart. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Självfallet alpinweiss Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
| Alpinhvit, uten tvil, hvit er sjelden på M3 E30, og det er veldig populært i Tyskland. Hvit er jo Motorsportfarge, og når bilen er levert ny som hvit, ja da er det ingen tvil, den er da spesiell. EN nylakkert hvit bil er utrolig snyggt på en mørk høstkveld. | |
| Alpinvit såklart! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.