|
|
|
|---|---|
| va och hämta bilen på verkstan i dag och han sa att jag hade nyberg ring paketet på bilen nån som vet va det är kunde inte med att fråga mekanikern va det va :-) han svamla bara nåt om bromsarna och fjädringen | |
Scheckheft |
Hej Svenska versionen av Sagan om Ringen? Annars är det Nürburgringpaketet han syftar på: Länk Mvh Scheckheft |
|
Det finns inte Nürburgringpaket på E32. Däremot kan du ha EDCIII vilket inte är jätteovanligt. Dvs ställbara stötdämpare. Scheckheft: hehe |
|
|
ja han sa att Nürburgringpaketet inte skulle sitta på E32an utan måste vara nån specialbeställning har S och K knapp på bilen för att ställa in stötdämparna och fyrkolvs ok och andra skivor på den oxå |
|
Paap Reeder |
... din mekaniker är ute och cyklar på Autobahn. MVH /// Paap R |
| oki vad vet jag men vad ingår i Nürburgringpaketet | |
| Du har inte Nürburgring-paketet - du har EDC, d v s ställbara stötdämpare. Fyrkolvsok blev standard på 750 10/90, om jag minns rätt. | |
| ok låter rimligt | |
|
Ha ha....vilken otroligt skön försvenskning av Nürburgring-paketet. Nyberg Ring-paketet....Saab och Volvos motsvarighet kanske. :-) Flåklypa |
|
| jaja kul att ni har roligt *L* | |
|
Haha eliten, undra om man verkligen skulle våga lämna sin bil till en sådan mekaniker :D BMW CS #5139 |
|
| Vem ringer nyberg?:) | |
|
Har sett stavningar såsom Nürnbergring, Nubürgring, Nürnburgring osv, men aldrig NYBERG RING!!!!!! hahahahaha!!!! BÄSTA PÅ LÄNGE!! jallabaloba: Har en fråga till dig, har du tacklucka på din bil??? :-) (kunde inte hålla mig....) ;-D - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Asken: :DDDDD Jag har bokat plats åt dig på Norra Brunn nästa vecka ;D M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
"Nyberg ring paketet" Det måste ju vara telefonpaketet, eller? Mvh Janne |
|
|
E32 750 fanns att beställa med "Autobahnpaket" - större bromsar och lite uppstyvat chassi om jag minns rätt. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Klockren tråd, garvar så jag blir grön.. :D ---- Rasen nicht reisen |
|
|
jag är en nybliven bmw ägar och hade aldrig hört talas om nått Nürburgringpaket men ursäkta ska inte fråga nått mer på forumet. får tacka E38B12 som gav mig svar på frågan trots stavningen *L* |
|
|
jallabaloba: Njut av din bil, 12 cyl slår det mesta i bilnjutning. Om du söker på BMW 750 under sök inlägg ovantill så har du mycket läsning. Under gör-det-själv menyn till vänster finns mcyket om hur du håller skicket på bilen. HAr du problem med bilen, använd sökfunktionen ovan. Det mesta som kan inträffa med en 750 finns lagrat i forumet. Helt underbar funktion.... Som du märker har vi för lite att göra på dagarna, antingen på jobbet eller i livet, annars skulle vi inte ha kul åt nyberg:) Lycka till och välkommen i gänget. Asken Som har 12cyl stående i garaget |
|
|
Fråga gärna på forumet, de är det som är hela tanken med det. Oftast får man saklig och korrekt hjälp här, vilket du också fick så småningom. Komiken i just detta kommer du säkert inse framöver :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.