|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa mig "ny" bil. Har kollat på lite olika, bl.a 328, 330, m3, 528 och m5. Hittade denna idag Länk Verkar vara fin tycker ja, samma ägare i 6 år. Någon som vet nåt om denna bilen? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My f.d precious Länk | |
|
Verkar bra. Mkt dyra slitdelar bytt, så som Vanosen som brukar krångla på dessa. Om någor möjligtvis lite högt miltal för att vara en M3:a men i och med att den förefaller vara fint skött så ska det absolut inte vara några problem. Ägaren verkar en äldre man också, vilket är positivt då man köper en M. I alla fall i mina ögon. Fin färg och humant pris. Är allt okey så är den helt klart intressant. Hade jag jagat M3 3,2L skulle jag kolla upp den där helt klart. Stort + för orginalskicket. Lite sliten förarstol verkar det vara, men 16 kmil sätter ju sina spår nånstans. |
|
|
Finns en estorilblå 96a i Luleå med samma mätarställning fast mycket fräshare stolar. Vill inte påstå att 97an är mätarskruvad, olika perssoner sliter olika mycket på stolen, men ett hål i skinnet drar ner intrycket mycket för mig. |
|
|
Känner ägaren, fast har inte snackat med honom på länge, ang bilen har sett den ett par ggr rätt så fin, och en bra förare som har kört den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.