AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
984

Eldar upp en Bmw i film

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Såg en av Wallander filmera igår,tror de va film 3...
Men där eldar dom upp en E34 :(
Tycker den ser väldigt fin ut,absolut ingen rosthög eller så...hoppas de va nåt annat större fel på den,synd annars..
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Har sett de med, tror de är en E34 520i eller möjligen 518i av tidigare modell, iaf med tanke på att den saknar digital vägmätarställning vilket syns syns i en av sekvenserna.

De komiska är att den har "all den senaste tekniken" =) som dom säger på filmen, vilket gör att polisen kan spåra var mördarna har kört via GPS:en =)

BMW CS #5139
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Precis,tyckte också de lät väldigt kul när dom sa att den hade "all den senaste tekniken"
En gammal 90-talare liksom (om ens de)

Varför skulle de finnas en sån i bilen? för spänningens skulle såklart! :)
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Har oxå sett den filmen, o jag kan väl säga, att med en original krysseker bak o en femekrad framfälg, (brand-fotot, höger sida) så lär det varit mer eller mindre ett vrak....Det jag inte fattar, är hur de tror folk är så urbota dumma i huvudet, att de går på nåt sånt? De skulle bränt upp en fräsch, fullsmackad E38 740iA i stället...då hade det varit trovärdigt...Filmen är väl sådär, tja rätt bra, men det blir bara löjligt, när man måste "tänka" sig rätt grejjor, istf. att det ÄR rätt grejjor. Det gäller ALLT i filmer, iaf. för mig...Sniken budget, eller? Nja, knappast, då E38:or är i princip gratis idag!

O brinner biljäveln upp, så brinner ju Navin o allt därtill upp oxå..."Svart låda", kanske ;-)

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Da
639
Danjel
540iA Touring -03
Vilken Beck film rör det sig om?

MVH,
Danjel (fd. Dandelue)
Min bil: Länk
Njuren
Länk =)

BMW - i nöd och lust?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Okej,sorry!! :)
Har för mig ja sökte innan,men sökte väl inte på så många alternativ då..hehe!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.