|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar lite på att köpa mig ett Tubi Rumore avgassystem. Är det någon här som kör med ett sånt som vet ifall dom har några invändningar på bilprovningen angånde ljudnivån på detta? Mvh Crille | |
|
Jag vet inte hur ett "Tubi Rumore-system" låter, men jag har svårt att tänka mig att det skulle föranleda några problem vid en kontrollbesiktning. Just när det gäller bullernivå på personbilar ligger toleransnivån normalt väldigt högt... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Hej Crille! Alexandar här på forumet har Tubi Rumore (anv. sökfu) på sin M5.a, enligt honom inga problem med bilbesiktningen. Funderar själv på att skaffa Tubi Rumore. MVH Magnus |
|
|
Kanon, det verkar alltså inte vara några problem. Då är det bara till att spara någon månad och beställa då :) Jag har inte hört live hur det låter men enligt klippen på Beastpower.com så låter det ju riktigt coolt och ser grymt bra ut. Ser fram imot första provturen med det på :) Mvh Crille |
|
|
Beror helt och hållet på var du besiktigar, vilken dag och på vilket humör personalen är på... _____Vraum!_____ |
|
|
Nope. Det ska inte vara några problem alls med bilprovningen. Det är ett underbart system med ett mycket vackert ljud som man inte tröttnar på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.