|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte höra om det är någon "träff" planerad i sommar/sensommar för Autopower? /John | |
|
Tankarna går åt en bilvårdsträff men det blir först framåt hösten. Annars prova BMW Club träffarna på brostugan. Närmast den 24:e. Kolla www.bmwcs.com MVh Asken |
|
|
Ok, brostugan har jag funderat på, men jag vill gärna köra en bit på någon härlig väg, fika och sådant "skit" faller ej mig i smaken :) /J |
|
|
Finns sådana arrangemang med i klubben, gå med. Den 17e är det träff i Eskilstuna. Asken |
|
| Finns det fler detaljer om bilvårdsträffen? den vill jag inte missa :) | |
|
Tycker att så fort de pratas om träffar så gäller de bara BMWCS..okej,de är väl bra att anordnas träffar så.. Men kan de inte bli några träffar utanför klubben? alltså lite mer spontant liksom..som en autopower-träff mer. Har vart uppe lite om de här förut,men finns inte intresse... |
|
|
En träff lördagen den 5/8 med start i Tullinge har jag redan aviserat, jag skriver ett nytt inlägg om detaljerna, vi hade två mindre sådana dom två senaste lördagarna och intresset för en något större träff, verkar ju finnas=) körning ut åt Tungelsta/Sorunda trakten med fika mitt i är tanken. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Låter som en toppen idé! Synd bara att jag just den helgen befinner mig i skåne :( Men som sagt, bra idé och kul att det händer. Själv får jag väl hoppas på att det kanske kommer någon som passar. /J |
|
| Stefan, det låter kul, jag kommer om det inte dyker upp några hastiga semesterplaner :) | |
|
Oj låter intressant. Måste få lite pejl på 7an bara sen så skare gliidas :) ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
| Jag ska nog se till å va där, om jag hittar. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det där lät ju rätt intressant, ska försöka boka upp i kalendern! =) MVH Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.