|
|
|
|---|---|
|
Har fått reda på att man ska kunna öppna rutorna och takluckan bara med ett snabbt tryck på respektive "knapp". Får idag hålla i hela tiden för att öppna. Frågan är om det är en modul som måste bytas eller bara ett relä? Har fått olika bud om det. Nån som vet mer exakt? /SF | |
|
Du måste hålla inne hela tiden och på E32 fungerar det bara att stänga. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Min E32 fungerar det både upp och ner, på framrutorna. | |
| Funkar för framruta och taklucka på både E32 och E34, åtminstone på alla jag testat och ägt. :) | |
| Hopplahej det här var intressant, ska det funka ner med!? Hur bär man sig åt då? | |
| Som vanligt! :) Ett snabbt tryck gör att fönstret åker ner hela vägen. Observera att detta gäller de bilar JAG testat det på - det är möjligt att det inte är standard på alla E32 och E34. | |
| Tack Anders, blir att pröva imorrn! | |
|
Ojojojj, denna ölkonsumtionen på semestern är inte gynnsam för hjärnan.... Trodde det var med hjälp av fjärrnyckeln det skulle gå att öppna rutorna och taklucka med..... Jojo, det andra funkar ju. Sorry, my bad! |
|
| Hmm... Semester-Iwarsson och Erik uppfattade frågan på samma sätt och jag på ett avvikande. :| Jag tolkade frågan som att Frejd ville trycka på knapparna i kupén, men jag kan ju ha fattat fel. :( Isåfall tar jag tillbaka allt jag sagt. :) | |
|
Hoppla! Jag trodde frågan gällde nyckeln, men nu förstår jag att det handlar om knaparna i kupén. Lite läsning i ämnet: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ok, uppfattade det som kupén oxå. Semester här med.... | |
| Ska förtydliga mig lite, det gäller knapparna i bilen. Allt funkar klockrent men jag har inte komfortöppning av någon anledning. Läste i forumet att det finns olika moduler som styr. Vilken modul krävs för att få komfortfunktion? | |
|
GM, som jag skriver i andra tråden. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag har GM modulnr.6135 8 356 097. Antar att det inte är något fel på mina elhissar utan jag har helt enkelt ingen komfortfunktion. Vad säger du Erik.W, finns det olika moduler att välja på eller är det nr. 6135 1 379 740 som gäller? Sköter denna modul enbart taklucka och hissar eller är det fler grejer involverade? /SF |
|
HZRobban |
Min e38:a går det ej med knapparna, msåte sätta i nyckeln i dörren och vrida om o ha den i vridet läge för att öppna / stänga alla fönster... Går att programmera om dock hos en verkstad som har data & program |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.