|
|
|
|---|---|
storken25 |
Som fragan lyder..?? Fınns det nagon Alpına klubb? |
|
Ring runt till försäkringsbolagen och jämför. Sen beroende på modell och skick så kan man entusiastförsäkra bilen men då finns det vissa krav som man måste uppfylla. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Har du den garagerad och en bruksbil samt bilen är i gott skick så kan det bli entusiastfordon. | |
storken25 |
Det ror sıg om en B6 3,5 -89. Vılka forsakrıngs bolag har entusıast fosakrıngar? |
|
Gå med i Alpinacs, hemsida www.alpinacs.se dom har kontakt med ett bolag som godkänt Alpinaklubbens yngre bilar till entusiastförsäkring vilket är svårt för andra yngre bilar. Mvh Stephan |
|
|
Länsförsäkringar fungerar för mig, men som Stephan säger, tydligen har Alpina CS någon bra försäkringskontakt. /M (1800 per år ligger min försäkringspremie på) |
|
|
Länsförsäkringar går klockrent. Du behöver inte vara med i Alpinaklubben för att få entusiastförs där. Dock är det trevligt att kunna ha lite klubbgemenskap. BMW CS funkar också de har besiktningsmän osv. Mvh Asken |
|
|
Storken 25. Som medlem i Alpina CS betalar du 1.229:- för en entusiastförsäkring till din bil ( gäller bilar värderade upp till 150.000:-) Sen är det som Asken säger , medlemskap i en klubb är mycket mer än enbart ekonomiska fördelar :) Hälsningar Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.