|
|
|
|---|---|
|
Med tanke på att man vill visa upp denna underbara sida lite snyggt, så kommer jag inte att gå ut och "tejpa" var som helst. Eftersom att jag bara har haft bilar där man inte sitter "på" bakaxeln tidigare så tänkte jag sätta dem framför bakhjulen. Men nu när jag var ute och kollade så blev jag eftertänksam, var har ni satt era? Bakom framhjulen lutar det åt nu. Någon som har bild? | |
|
Det beror väl på hur mycket betalt du får, reklam brukar prissättas efter exponeringvärdet. Z MMM Coupe |
|
|
I bakrutan. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Stekaren |
Anders: Precis |
|
Hehe, tror dock inte att jag får så mycket betalt :) I bakrutan på en Z3? Näe :P /J |
|
|
Om man anser att Autopower-dekal är reklam och att sajten därför ska betala folk som (helt frivilligt, bör tilläggas) KÖPER dekaler för att sätta på sina bilar så bör man nog inte svara på en sån här tråd........... sundj - Jag har valt att inte ha några dekaler på min bil, men skulle jag ha det så skulle jag ha satt den i bakrutan, precis som Erik. |
|
| Ah, missade att det var en Z3 roadster... Då hade jag nog satt dekalen på tröskeln framför bakre hjulhuset, tror jag. | |
Stekaren |
Det känns lite som när man körde moppe och satte NKG märken och No Fear märken på sin trimmade moppe :) Anders N: Om man ska utgå från vad reklam är så har vi rätt. Det är bara att gratulera att folk sätter dit den frivilligt, och betalar för det. Precis som med småkids som springe runt i Nikétröjjor etc. |
|
Anders N: Varför är din åsikt viktigare än min? Z MMM Coupe |
|
|
Hej, Ok, jag erkänner, jag är en "forum-kille", forum är otroligt roligt och nyttigt, man kan få hjälp med allt från himmel till jord, och man får tillfälle att prata med likasinnade om sina intressen. Därav har jag inget emot att visa detta också, speciellt när dekalerna är förhållandevis diskreta och snygga. Däremot så håller jag ej med om att det är samma sak som att ha en Nikétröja, eller att "Dekal-trimma" bilen med diverse dekaler. Utan mer att visa att man är intresserad av forum/klubb verksamhet. /J |
|
| Anders Olsson - Det har jag aldrig påstått. | |
|
Trots liknelser med småkillar och niké tröjor så åkte i alla fall dekalen på. Placeringen blev på frontspoilern, se länk. Länk Bilderna är tagna med mobilen, därav att färgen ser konstig ut på nära håll. /J |
|
|
Jag satte mina dekaler här:Länk Ser ut som dom sitter snett,men de är fotovinklen som blev lite fel bara :) |
|
|
Jag har mina på plasten till reg skyltar. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.