|
|
|
|---|---|
|
Har dålig radiomottagning med enbart brus, plockade av kåpan för att komma åt antennföstärkaren. Kunde mäta upp 12 v på den lila kablen i mitten samt 12v på mittstiftet i kablen märkt ZF. Lossade också den tjocka koaxialkabeln och satte in ett gem varvid radiomottagningen blir bra, detta borde innebära att radiodelen inkl. antennkablen fram är intakta och att det är antennförstärkaren som är trasig. Kan det vara så eller har jag missat något ? Efter att ha läst en massa inlägg i detta forum så blir jag lite konfunderad, finns det mer än en förstärkare ? Var kan man hitta en ny till vettigt pris ? Mvh Göran | |
|
Har nu hittat en begagnad på skroten men dessvärre så hjälpte inte detta. Är det någon som kan förklara om det finns mer än en antennförstärkare i min BMW 523i Touring 98, den jag har hittat sitter vid vänster bakre stolpe och vad jag kan se så finns det endast slingor i vänster bakruta. Jag har läst att det finns olika varianter, är det någon som vet ?? Det är en business stereo som sitter i Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.