AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
802

Vad tror ni om denna 320 Touring -95

Cr
42
Creepshow
525iA Touring -96
Funderar på att köpa denna, nåt speciellt jag bör kolla, fråga efter.

Länk
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Första blicken: URK!!!!

Vilket m-paket? Heter killen m-paket eller? VART är m-paketet på den bilen??

Nyimporterad 2006-02-15 med 0 ägare. Gått 16 000 mil va?

Måste vart de fulaste/ruggigaste fälgarna jag sett på en BMW. Sen ögonlocken...

Jag skulle hålla mig långt borta från denna, allt känns fel. Fördomar eller inte, skulle inte ens köpa bilen för 10 000 kr.

MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Finns ju en hel drös fina bilar, e36 touring, i den prisklassen. Du har lyckats hitta en av dem risigaste.... Till synes i alla fall.
Känns som ett praktexempel på oseriös annons. Varför vill/vågar inte annonsören skriva ut sitt riktiga namn?? Oseriöst och pinsamt, eftersom det ändå lär komma fram när man ringer upp honom.

Om stylingen kan man tycka vad man vill men den vinner knappast någon skönhetstävling i mina ögon.

Jag skulle skippat denna bil, bättre att i så fall välja en fin originalbil och sedan klä ut den om man nu har detta intresse.
Han inte sätter ut sitt namn spelar väl mindre roll, det kan ju var avem som helst som satt ut annonsen åt ägaren , flickvän sambo m.m.
Man kollar ju ändå regbeviset i alla fall.

Sedan att ni tycker den är ful är en smaksak.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Jag tycker den såg fin ut. Ta en titt irl, men som redans nämnts, passa dig för milen. Ingen AC?!
Cr
42
Creepshow
525iA Touring -96
Enligt ägaren finns servicebok och att den är i fint skick utan skador på lack eller inredning. Som sagt smaken är ju olika.......och nej..ägaren heter inte M paket...;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.