|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Tack, men jag använder helst en Heyco ;) /Olof |
|
|
Tänk jag hittade en back med pilsner under diverse kakelfix som jag av förklarliga skäl inte har varken intresse eller användning för:) Bygg-gubbarna har fuskat för mycket för att de skall få den. Vem fixar öppnare? Backen och servetter får bli The North Face:s bidrag. Transporteras ned i 2 st Bi-turbo under fredagen. Lag Nord kommer att visa hur puts skall se ut. Asken |
|
|
Hej! Tänkte att jag skulle besöka PCS träff på sturup på lördag och ska jag ändå på det hållet (söderut alltså) så hänger jag gärna på. |
|
|
Hej! Såg att ni skulle träffas o ha det lite trevlig där nere i Malmö på lördag :) Vart sugen att sträcka ut beemern lite på motorvägen, fick med en kompis på planerna så vi kommer gärna också, har pecis bokat hotel, vi åker från Västerås. |
|
| Är det någon som vet adressen till någon bra "gör det själv" hall som är öppen på lördags förmiddan där man kan tvätta av pärlan?? | |
|
Goose: Preem Macken i Segevång har bra GDShallar med högtryck. Mvh Asken |
|
|
Olof: sorry menade Heyco såklart Goose:Preem rosengård har även helt ok GDS Asken: jag öppnar gärna dom ; ) visst svinn kan förekomma Får väl snart börja räkna in oss.. Kalle ErikW JSR (kanske) Tryggve (kanske) bmwagnus Magnus Sjöstrand E38B12 (kanske) Johan Sjöström (enbart grillning) Olof (kanske) RuneL Tommie G Asken Stephan M3_Fabio Goose med bihang ni som har ändrat er bekräfta gärna det här asap står ni inte med men tänker komma så säg bara till Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Janne kommer också. /Tommie, AutoPower.se |
|
|
Blir det bara hälften så kul som förra året blir det kanon. Lyd ett gott råd från en gammal man: akta er för algblomningen! Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Tackar Asken O Johan, Jag har skrivit ner båda mackarna. Efter 60 mil eller så, så kan det ju vara lite trevligt att tvätta bort insekterna :) Ser fram emot att träffa alla på lördag. |
|
|
Det verkar vara dålig uppslutning från lag West än så länge... ;-) Jag lånar svärmors E46 318ti till träffen, den kan behöva träffa lite kusiner från Bayern. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Dagens I-landsproblem... Ska man ta 750:n eller M5:an eller kanske båda två? :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle, Lämna dem hemma och försök få tag på en gräsgrön Scirocco av modell tidigt åttiotal :) |
|
|
Lite sent påtänkt kanske men jag gjorde en anmälningssida: Länk Bättre sent än aldrig heter det ju. Kalle: du är inte ensam om det problemet ;-) /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
Erik, Lätt val ju, ni har ju bara en bil med över 300 hästkrafter - den får det förstås bli :D Se till att få med resten av familjen också, så kan ni ju visa upp 4 bilar? :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Själv har jag som princip att aldrig köra bilar med mindre än 350 hästkrafter. :-) Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Tretretti, Jag förutsätter att du dyker upp på träffen även i år, speciellt när du behagar vara spydig här i tråden :-D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
En katt bland hermelinerna är ju aldrig fel, eller hur tretretti?! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Kalle: Dagens i-landsproblem II… Båda har faktiskt 300hk exakt. För att inte framstå som en nolla som kommer till en BMW-träff i en fyrkrasare med fyra nollor i grillen, lånar jag svärmors bil ;-) Jag tycker inte att du ska låna ut någon bil till Olof, jag vill se hans E34! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ErikW: Bleka lister med rester av vax som hänger på trekvart, rostig förardörr, dimljus som saknas, stenskott, slitna emblem m.m.... men "vraket" kommer att stå i närheten av träffplatsen oavsett så en titt kan arrangeras exklusivt för dig ändå ;) /Olof |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.