|
|
|
|---|---|
|
Hej, Var kan man få tag på navi-skivor till bra pris för europa? Har en Mk2 navi. Alla tips är välkomna. Vbns | |
|
www.ebay.de eller .se Betänk att innan du köper oavsett vad du köperbidrar du med ditt samvete till vad som sker i samhället. Jag förordar begagnade originalskivor. De är inte dyra. Maila så kan du få mer tips. Asken |
|
|
Kan tillägga att brända skivor inte helt sällan finns utsatta som originalskivor. Jag köpte själv en sådan, det var original på bilden, men hem kom en bränd .. fungerade dock perfekt, så jag klagade inte. Kostade 100 kr. Wilhelm Svenselius |
|
| W2k, var köpte du skivan? | |
|
Jag köpte hela 2006-satsen (9 CD-skivor) från en kille i Tyskland. "Säkerhetskopior" Har köpt av honom förut. Han har både VDO och BMW orginal |
|
|
Vbns: På Ebay.se. Säljaren bodde i England. Skivan kom i pappkuvert ett par dagar efter betalning. Wilhelm Svenselius |
|
|
Jag köpte original på eBay och fick också originalskivan. Dock var det en skiva som ingått i Europapaketet som såldes separat och just Skandinavienskivorna brukar gå att få till hyffsade priser. Tyskland och en del andra brukar sticka iväg mer i pris. Har för mig att jag gav 24.50€ + frakt för min 2006-2. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.