AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
707

internettsida x-clusivparts.com är det nån som vet?

si
100
sidenmark
320 e36 cab
535i-90 bromsad 585 hk o711nm på driven
hej hade en addres till en sida där dom sålde fälgar plus däck ,, tror firman låg i värmland ! har för mig den hette nått med x-clusivparts.com men kan ej hitta den nu ,, så är det nån som kan hjälpa mig så är jag tacksam mvh robert
ed
776
edge
520dT M -15
www.x-clusiveparts.com

Kôpt kärlek är fin kärlek..!

My f.d precious Länk
si
100
sidenmark
320 e36 cab
hej tackar för svaret ,, det var dena sidan jag menade mvh robban
Visa användare
51
Gad`
330eT G21 -22
525iT E61 -07
316i E30 -90
Samma sida jag beställde från tre ggr utan att få hem grejorna, trots muntliga besked att "grejerna är skickade, denna gången också".
Jag gav upp och beställde grejer från ett annat företag istället.
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Har också dåliga erfarenheter.
Beställde strålkastare och grill den 19/6, men vart är grejorna?
Har skickat mail utan att fått svar, har ringt 100 gånger och kommit fram 1. Då vänta dem på sakerna från nån leverantör.
Helt värdelöst att inte ens få ett mail om att det kan dröja! Ska ringa imorron igen ca 100 ggr och hoppas jag kommer fram. Kan dem inte lova ett datum så kan dem stryka min beställning och köra upp nåt där solen aldrig skiner!
Sry att jag är lite irriterad :S

Det står ju på sidan att de har semesterstängt...
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Jag var där i tisdags, då var det öppet iaf...

MVH Christofer
si
100
sidenmark
320 e36 cab
hej ringde och hörde om hur lång tid tet skulle ta för att få hem deras fk fälgar model krysseker , och fick till svars att det kunde ta en månad eller längre :( lite väl lång tid ! men likadant med bil och motor taberg , dit ringde jag vid nyår och beställde deras breyton kopia och fick till svars att det kunde ta en månad , men tänkte att det var okay effter som det var vinter , men har ringt många gånger och inga fälgar , ringde nu senast för ett par veckor sedan och inga fälgar trots att dom har ute annonser , så man tror att det finns ! helt värdelöst enligt mig ! mvh robban
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.