AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.510

Efterlysning, däck, fälg och inredning stulna, sökes av ägaren

Jaha, då har tjuvarna varit framme igen, en vecka innan man skulle ut på en efterlängtad semester med bilen.

Den här gången var det inredningen och hjulen de gav sig på.

Det som saknas är en svart skininredning till en BMW e36:a. Framstol, passagerarstol och baksäte, allt i bra skick, backsättet i praktiken i nyskick, förarstolen något sliten (vanliga in/urstigningsnötning).

De har även tagit hjulen, sprillans nya fälgar och däck, m3 fälgar med toyo däck 17" runt om.

Bild på fälgarna:
[IMG]Länk
Som dessa fast med BMW-loggan i mitten.

och såhär såg bilen ut när man såg den:
[IMG]Länk

Inredningen (eller avsaknad av nämd inredning):
[IMG]Länk

Hade åtminstone inte ställt hela bilen på bromskivorna:
[IMG]Länk

Det enda (och jag menar det enda) jag glädjer mig åt just nu är att de inte förstörde bilen nämvärt när de rensade den. Men det är också det enda!

Sakerna stals nu i helgen, antingen natten 7:e-8:e eller natten 8:e - 9:e ute i Hanninge. ALLA tips tas tacksamt emot.

Om tjuvarna läser detta och vill lämna tillbaka sakerna, slå en signal så säger jag var ni kan lämna av allt... ;)

/Johan 070-254 63 12
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Kunde inte öppna någon av länkarna?

Bilen: Länk
Länkar om bilderna.

Bild på fälg:
Länk

Bild på bil:
Länk

Länk

Länk
Vedervärdigt. Allt ont till tjuvarna och eventuella köpare. Beklagar verkligen din situation.

Mvh
Mikael
Man blir så ledsen när man ser och hör om sånt här... hoppas verkligen försäkringsbolaget visar sin goda sida i all bedrövelse.

Man kan bara hoppas de är så korkade att inredningen annonseras ut, så polisen får en chans att plocka de kräken, men förmodligen är det ett beställningsjobb eller så skall de ha inredningen själva.

Lider med dig Johan.

/Fredrik
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Fan vad tråkigt, vilken hemsk syn det måste vara att se sin bil sådär..

Hoppas du har försäkring som täcker detta & att dem kan lösa det fort så du kommer iväg på din semester!

Stod bilen parkerad utomhus över en natt bara eller? Att man aldrig får ha sakerna ifred längre..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.