|
|
|
|---|---|
|
Vindrutespolarna fungerar ej har haft dom borta och rengjort, dom till strålkastarna fungerar men inte vindrutan, vilken pump är det som gårtill vindrutan, är den dyr? eller vad kan det mer vara för fel? /osKAR | |
E30 Beemah |
kolla pumpen/pumparna tror det är separata behållare? det blir separata motorer då E30 Beemah |
|
Länk 275 spänn. Kollat säkringen till den så inte den har gått av nån anledning? Satt tillbaka grejerna korrekt? |
|
| Det kommer till strålkastarna, de tär väl inte olika säkringar på dom? Ja det är ditsatt korrekt, misstänker att pumpen är sönder.. | |
| Vet inte hur det är på din om du har 2 pumpar eller om det går slangar från pumpen till strålkastarna med. Har bara spolning till vindrutan på min och där sitter pumpen på spolarvätskebehållaren. Min la också av och jag köpte en ny på bmw kostade typ 300 spänn så det var inte så farligt. Du kan be nån sitta i bilen och spola så kan du lyssna om pumpen går. | |
| Finns 2 pumpar en till vindrutan en tills trålkastarna, tänkte byta plats på dom men den ena var större så det gick inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.