|
|
|
|---|---|
323power |
kan någon hjälpa mig med en slö 318? den har ryckig gång o ingen acceleration. sitter en 2002 axel på den vet inte om den har en viss effekt på bilens accelration. toppen är portad o planad samt den snällaste schrick kammen ligger i den. vad för fel är det på min bil?? mvh peter i hope you like my tail lights, beacuse it´s the only thing you will see.. =) |
alex_328 |
kamrem kugga fel ? tändning ? Spridare ? någon packning som kass ? dåligt olje tryck ? |
323power |
ska kolla remmen. tror inte de är någon spridare i alla fall han gåt på alla cylindrarna men misständer som fan o är orklös. olje trycket ligger bra. i hope you like my tail lights, beacuse it´s the only thing you will see.. =) |
| Jag tycker absolut det låter som ett tändningsproblem... börja med att kolla stift, kablar, rotor, fördelarlock, tändspole, brytare och kondensator (för det är väl vanlig mekanisk tändning i en sån bil?). Samt naturligtvis tändningsinställningen! | |
|
Låter helt klart som tändningsproblem..Men har inte den brytarlöst system?? Hade en 320i 82:a den var brytarlös iaf.. hjorten |
|
| kan mycket väl hända att det är brytarlöst på den! :) | |
323power |
hur går den om kamkedjan står ett hack fel?? i hope you like my tail lights, beacuse it´s the only thing you will see.. =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.