|
|
|
|---|---|
|
Länk Minns när man var liten(ja, iallafall yngre) och såg den här bilen rullandes i byn... Oj oj oj! Tappade hakan varje gång, speciellt om han hade dörrarna nere!!! Hade kanske köpt den om jag haft pengarna... Hoppas verkligen den hamnar i rätt händer! _____Vraum!_____ | |
|
Måste tillägga att det är en Z1... (ifall annonsen försvinner) _____Vraum!_____ |
|
|
Snatto; Höga mil på den, hos Tysk BMWhandlare finns 9st, miltal 11313km-100200km, pris €23990 - €34900, den äldsta är dyraste med lägst km. Om denna försvinner kan du med andra ord hitta en med lägre miltal för mindre pengar, direkt från BMWhandlare, så ha förtröstan=) Z1 är min favorit BMWroadster, ovanligare i Sverige än Z8. Mvh Stephan |
|
| Märkligt att man annonserar ut en sån specialare för dom pengarna och inte har EN ENDA egen bild på objektet. "Svagt" är nog ordet jag letar efter vid närmare eftertanke. :) | |
|
Höll på att tappa hakan när jag såg en grön Z1 i Västerås förra sommaren. Ett Kodak moment som man missade... Keep Your Distance! |
|
|
Är det inte en "vanlig" M20B25 i Z1 eller var får han 2.6 liter och 186 hästar från? Korrekta uppgifter är väl 2.5 liter och 170 hästar? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Mugge; Svar ja. 1äg? Mycket ovanligt för en Z1 i Sverige, i och med att inga såldes här, flyttgods med ägaren eller privatimport som ny? Det sistnämnda är osannolikt därför att ingen 90: a togs i trafik innan 9105, 17st Z1 fanns i Sverige okt-01. Mvh Stephan |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Kanske menar 1 ägare i Sverige! ;-) MVH Patrik |
|
M635 forever; Ja fullt möjligt, men hur kul är den informationen?=) Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.