|
|
|
|---|---|
|
Tvättade bilen ikväll (när temperaturen hade sjunkit från 35 grader) och tog lite foton. Kanske kan vara intressant, som ögongodis eller ren info :) Blinkers efter byte till SilverVision-lampor -> Länk Tänd -> Länk Före (gammal bild) -> Länk Mk4 i E38, med Perspective! -> Länk Snygg allround-bild -> Länk Finns lite fler bilder från kvällen här Länk samt även lite äldre här Länk . Wilhelm Svenselius | |
|
Fint! Tycker att E38 e riktigt snygg =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Nice Wilhelm! onskar jag hade lite mer puts men hund o kotte gor inte livet enklare... Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Det där ville jag inte se, samma färg som min men nu fick man bekräftat det jag alltid har trott: att den är fan så mycket snyggare snyggare utan shadowline. Vill du byta? :) ---- Rasen nicht reisen |
|
|
Nej!! :) Men jag vill gärna se lite bilder på din, jag har nämligen ingen aning om vad som är Shadowline respektive inte. (Jag har för övrigt kromat upp min lite extra genom att sätta på 750:ns galler. 740 har egentligen aldrig kromade stolpar i njurarna.) Wilhelm Svenselius |
|
|
Mycket fin bil Wilhelm! Nu bli man ännu mer sugen på att köpa en e38... //Per |
|
|
Toppen Wilhelm!- har nu hatt min 740 i -97 i 1 vecka! Är fortfarande som en liten grabb!!!! |
|
| En riktig skönhet. | |
|
Tack ska ni ha. :) Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.