|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
okej....var köpte du den? låter ju mycket överkomlig och om den dessutom är bra så är det ju toppen. men som sagt, var har du köpt den? |
|
|
Den säljs i första hand till bönder å annat löst folk..*s* jag köpte den här i umeå på lantmanna.. å det är ju en kedja så dom finns ju över hela sverige.. och du behöver inte fundera om den är bra..är en kanonolja..=) Dogge |
|
|
Agrol oljorna är prisvärda och bra. Den Bamsehalvar ska ha heter Agrol F1 Zenit 0W-30. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 www.sandtler.se |
|
|
låter toppen för mig..om det är lantmännen du mennar så köper vi mycket av dem eftersom jag är bonde. ska ringa dem på måndag då, kostade 20 liter ca 850kr alltså och den är bra så låter det ju fint fint för mig. en sista fråga bara. är det longlife på den med alltså? |
|
|
Han kan även använda Agrol Spectra SAE 5W-40 specification på den..som du ser så är den BMW godkännd åxå..den är något billigare men fortfarande en väldigt bra olja.. Normer och tester: API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00/505.00, MB 229.1, BMW, Porsche. |
|
|
Här har du lite läsning om Agrol F1 Zenit 0W-30 Helsyntetisk motorolja Beskrivning: Agrol F1 Zenit är en motorolja av högstakvalitet. Oljan är baserad på polyalfaolefin, den bästa syntetiska basolja som finns, och har därmed exceptionellt goda egenskaper vid både hög och låg temperatur. F1 Zenit är speciellt utvecklad för långa bytesintervaller och ger låg bränsleförbrukning. Det är en longlifeolja ..=) |
|
|
okej..då tackar jag för all hjälp. känns som jag hittat en olja som passar mig både ekonomiskt och lätt att få hem, om den dessutom är bra för bilen så är jag hel nöjd. trevlig fortsatt helg på er och tack än en gång. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.