AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
553

Strippar i Sverige...

be
16
beemer-beijer
320i -85 (e30)
Streetracicingen i Sverige börjar ta fart. En lista eller forum för olika strippar runt om i Sverige kanske inte vore fel?
Finns det någon sida för strippen körning i Skövde trakten?
Kinnekullestrippens hemsida är www.201m.com
Boka 20/4 då det är laglig strippen körning på Hasslösa flygfält (se Lidköping). Kostnaden är 100:-/bil. Läs mer på pallers forum (www.pallers.org)

Live in the fast lane...BMW
_S
86
_Squad_
325i Touring -90
Med tanke på att du skrev om Kinekulle och Lidköping så tar jag för givet att du bor i närheten. I Skövde finns det också ett stort intresse av dessa evenemang.
Som exempel i Fredags. gammla flygfältet över hundra bilar + hur mycket folk som helst. 5 min innan vi skulle dra igån kom polezi och sabbade som vanligt, men då testade vi "östra leden" i stället. Rekomenderas.
be
16
beemer-beijer
320i -85 (e30)
Hörde att det skulle vara något där i fredags men det blev inte av att vi åkte dit. Var där och kikade på lördagen en sväng men då var de ingen där. Hur får man reda på när det är race på G i Skövde? Skicka gärna ett mail!

Bmwboy
Hoppas det är många som kan komma till Hasslösa flygfält vid Lidköping. Det är VW dominans just för tillfället men hoppas på att många bmwbrother kommer.
Åk till strippen på Båberg (Trollhättan) på långfredag, där brukar det hända saker.

//Sniffer
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
F*n, det är ju i andra änden av Sverige.....Ingen som vet om det händer nå`t i skåne-trakten.

/// Better Make Way \\\
_S
86
_Squad_
325i Touring -90
Beemer-beijer, jag skickar ett mail när det drar ihop sig till race nästa gång
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Självklart händer det grejer i skåne trakten. Onsdagkvällar vid mobilia i Malmö samlas alla motorentusiaster för att senare raca ner till oljehamnen där man kan köra på riktigt.

who dares wins...
Montoya
händer det nåt i Borås trakten ? nån som vet skulle vara kul o titta !
Si
765
Simon01
120dM -08
ja, eller nånstans i småland?
Ha! det finns väl ingen som bor i småland...

Kn
97
Knugen
525 TDSA -93
Ingen i småland...Lite kul det där faktiskt..
Vi körde lite förra sommaren i Nässjö men det blev ju ett jäkla hallå i tidningarna... Men säg gärna till om det händer nåt "kul" i trakterna!

Diesel Performance.....
Te
63
Team EXTREME
BMW 328 Cab - 98
Jag har rejsat hela helgen i jönköping, och jag är smålänning =)
be
16
beemer-beijer
320i -85 (e30)
Squad -> Det låter bra!
Hörde att det skulle vara race i Skövde på fredag (se: www.201m.com) Blir det något?

Bmwboy
Kommer någon till Hasslösa flygfält vid Lidköping på lördag , den 27april. Tidtagning på 402m och mak kan köra hela dagen från kl 0900 till 2000. Inträde 100kr per bil.... ses där dom som vill.......
be
16
beemer-beijer
320i -85 (e30)
Kommer dit och filmar lite! Har hört att et ska komma en hel del från Skövde m.m. Kolla in den här sidan för mer info:
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.