|
|
|
|---|---|
|
som sagt de är en v8 på 4l och ni som har stenkoll på allt så undar jag hur jag ska vända mig för att få fart på grejora lite bättre. funderar på ett trimchip från its fun är de något och ha? va ska man satsa på för avgas? funderar på om man ska ta bort kattarna och köra på dubla 2,5 hela vägen med 2 ljuddämpare va tror om de el hur ska jag lösa de? sen luftfilter va ska man ha där för något? BMW CDA Box? va tror ni jag får ut med chip avgas och filter orginal är på 286hk? lite tips nu voretaksamt då jag är ingen van bmw ägare e mer för japs igentligen. www.e21.se www.norrortracing.com | |
|
Sitter sportkattar och chip i våran 740 var även sportfilter tidigare. Har inte mätt eller jämfört med något. Går ju inte som en raket direkt. Har haft två tidigare 530ia som varit chippade och en som inte var det, möjligen märkte man att de chippade var lite piggare i mellanregistret. Kört kompisens manuella 530 också som jag tyckte var ganska trött. Möjligt att detta enbart är skillnader på de enskilda bilarna, fälg och däck. Tror du får flest placebohästar genom ett rejält sportsystem, kanske race kattar. Då hör man ju att bilen går snabbt :-) -Phil |
|
|
tjena läste om nåt kompressor kit i norge....... kostar nog en slant... men klämmer inte skon där så luska på det! själv kör jag med sport kattar, remus system, k&n luftfilter..... låter så skönt att jag skiter i om det går fort... "When GOD made the 540 he blew in the REMUS trumpet and i became the king of the road" |
|
|
återkommer nu med länken för vad du söker hoppas du har råd med 52000.... Länk "When GOD made the 540 he blew in the REMUS trumpet and i became the king of the road" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.